![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
In primul rand va salut pe toti! Iar acum sa va spun ce am patit cu a meu pisic
![]() Alaltaieri am facut un drum de BR-B toate bune si frumoasa, mi am rezolvat treburile pe acolo, masina a mers excelent, incatat de ea, etc.... La intoarcere am dat un pic in ea, dar nu de speriat, sa zic ca am mers cu motorul in 2700-2800 de ture(intre 120-130km/h,uneori un pic peste la depasiri), ajung la buzau intru in zona industriala si deodata masina incepusa sa faca vibratii asa si nu mai tragea, am urcat podu cu a 3a in podea(nu mai avea putere mai deloc) sa fac drapta spre BR, am coborat si am tras pe dreapta la 200m de pod langa pecoul ala petrom parca e. Initial am zis ca e filtrul infundat(il schimbasem de 2000-3000km MAHLE) l am dat jos, l am curatat, si cand sa dau la automat dadea sa porneasca si scoatea mult fum, mi am dat imediat seama ca a sarit de la punct! Bine ca nu am indoit supapele, ieri am demontato si intradevar distributia e naspa, am comandat deja kitul original, un camion de bani ![]() PROBLEMA E URMATOARE: pe partea stanga a motorului cand ma uit intr chiloasa si blocul motor se vede garnitura de ciloasa (asta e si normal), DAR pe garnitura se vede o pelicu subtire de ulei, iar de sus chiloasa este curata, nu are deunde sa fi venit uleiul ala ![]() Deci a mai patit cineva asa ceva, sa ii apare u pelicula de ulei intre chiloasa si bloc exact prin garnitura chiloasei ![]() This post has been edited by Dani88br: Apr 28 2011, 10:23 AM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
am gasit ce este, garnitura de chiloasa arsa, oricum nu imi dau seama cum s a intamplat sa ajunga in halul ala, poate va dati si voi cu parerea
http://img859.imageshack.us/g/dscn0938r.jpg/ Iar ambreiajul este facut praf, ferodourile is omorate, iar canelurile alea care trebuia sa fie feste pe priza cutiei de viteze, is si alea facute varza, oricum una peste alta, o sa ma ajunga reparatia cam 3000lei doar piesele. O sa fac o lista cu piesele care vor fi schimbate: Segmenti: Mahle / BMW Cuzineti biela, am gasit doar pe GLIKO Garnitura de chiloasa, baie de ulei si capac de distributie Semering palier spate, minim victor reinz Disc ambreiaj LUK sau SACHS, luk a fost original, dar eu zic ca e ceva mai bun pe sach, acum nu stiu ce sa zic... Pompa de apa, macar un HEPU Termostat original, cel care e montat acum pe masina ridica apa putin peste jumatate, acum nu stiu daca e bine sau nu.... Oringul de la joja de ulei Toate astea ptr motor Iar ptr cutie, semeringurile: de la cardar si selector viteze + filtre MANN+uleiuri originale cutie si grup +reconditionat electromotor, daca tot e jos...bucsi+carbuni...ca deh are ani si asta in curu lui. Cam atat pentru acum, sper sa nu mai fie si alte chestii. This post has been edited by Dani88br: May 12 2011, 04:50 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 12:55 AM |