![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
In primul rand va salut pe toti! Iar acum sa va spun ce am patit cu a meu pisic
![]() Alaltaieri am facut un drum de BR-B toate bune si frumoasa, mi am rezolvat treburile pe acolo, masina a mers excelent, incatat de ea, etc.... La intoarcere am dat un pic in ea, dar nu de speriat, sa zic ca am mers cu motorul in 2700-2800 de ture(intre 120-130km/h,uneori un pic peste la depasiri), ajung la buzau intru in zona industriala si deodata masina incepusa sa faca vibratii asa si nu mai tragea, am urcat podu cu a 3a in podea(nu mai avea putere mai deloc) sa fac drapta spre BR, am coborat si am tras pe dreapta la 200m de pod langa pecoul ala petrom parca e. Initial am zis ca e filtrul infundat(il schimbasem de 2000-3000km MAHLE) l am dat jos, l am curatat, si cand sa dau la automat dadea sa porneasca si scoatea mult fum, mi am dat imediat seama ca a sarit de la punct! Bine ca nu am indoit supapele, ieri am demontato si intradevar distributia e naspa, am comandat deja kitul original, un camion de bani ![]() PROBLEMA E URMATOARE: pe partea stanga a motorului cand ma uit intr chiloasa si blocul motor se vede garnitura de ciloasa (asta e si normal), DAR pe garnitura se vede o pelicu subtire de ulei, iar de sus chiloasa este curata, nu are deunde sa fi venit uleiul ala ![]() Deci a mai patit cineva asa ceva, sa ii apare u pelicula de ulei intre chiloasa si bloc exact prin garnitura chiloasei ![]() This post has been edited by Dani88br: Apr 28 2011, 10:23 AM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
cred ca e cel mai punctual comment, ai dreptate in felul tau, dar ma gandeam poate exista o alternativa la fel de buna calitativ si mai putini bani, totusi ptr mine e o gramada de bani, acum ca il fac singur si nu platesc manopera cred ca as putea sa fac un efort ca sa iasa perfect, daca tot am ajuns sa il desfac....
Daca tot e motorul jos trebuie sa reconditionez si electromotorul(carbuni+bucse+bendix+curatenie in el) ca pozitia este foarte jegoasa, asa ca mai bine il fac acum, iar daca tot ii jos impreuna cu gear box ul(sa nu fac cacofonie ![]() This post has been edited by Dani88br: May 10 2011, 07:13 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 02:25 PM |