![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
In primul rand va salut pe toti! Iar acum sa va spun ce am patit cu a meu pisic
![]() Alaltaieri am facut un drum de BR-B toate bune si frumoasa, mi am rezolvat treburile pe acolo, masina a mers excelent, incatat de ea, etc.... La intoarcere am dat un pic in ea, dar nu de speriat, sa zic ca am mers cu motorul in 2700-2800 de ture(intre 120-130km/h,uneori un pic peste la depasiri), ajung la buzau intru in zona industriala si deodata masina incepusa sa faca vibratii asa si nu mai tragea, am urcat podu cu a 3a in podea(nu mai avea putere mai deloc) sa fac drapta spre BR, am coborat si am tras pe dreapta la 200m de pod langa pecoul ala petrom parca e. Initial am zis ca e filtrul infundat(il schimbasem de 2000-3000km MAHLE) l am dat jos, l am curatat, si cand sa dau la automat dadea sa porneasca si scoatea mult fum, mi am dat imediat seama ca a sarit de la punct! Bine ca nu am indoit supapele, ieri am demontato si intradevar distributia e naspa, am comandat deja kitul original, un camion de bani ![]() PROBLEMA E URMATOARE: pe partea stanga a motorului cand ma uit intr chiloasa si blocul motor se vede garnitura de ciloasa (asta e si normal), DAR pe garnitura se vede o pelicu subtire de ulei, iar de sus chiloasa este curata, nu are deunde sa fi venit uleiul ala ![]() Deci a mai patit cineva asa ceva, sa ii apare u pelicula de ulei intre chiloasa si bloc exact prin garnitura chiloasei ![]() This post has been edited by Dani88br: Apr 28 2011, 10:23 AM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Am vb cu mai multi ex proprietari de e36 318tds si majoritatea au patit o probl la pistonul nr 2...
deci dau motorul jos, defat e desprins de masina, acum sa gasesc o girafa sa il dau jos... Am distributie nou nouta 830lei originala bmw ![]() Acum ma gandesc sa cumpar segmenti, ca sa fie treaba buna, dar nu stiu de la ce firma ar fi alegerea perfecta, am gasit ORIGINALI BMW la 265lei pe piston adica 1060lei in total. Voi ce spuneti sa fac un efort sa bag original, sau nu se merita, dau multi bani pe firma, sunt inlocuitori la fel de buni (calitativ vorbind) la fel de buni? Poate ma ajutati si voi cu un sfat... -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 03:09 AM |