![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Salutare. Sunt Edi din Iasi, 38 ani si am devenit proaspat posesor de URS 320i sedan, an 1985. Masina am luat-o de la userul Erhabe(4T....) B-XX-MYG si se prezinta destul de bine pt. anii ei :
- la ext : tabla in linii mari e ok, bara spate e putin ruginita si e incompleta, lipsesc capetele; pe fata are bara M-Tech 1, difera insa nuanta; ceva rugina aripa spate stg; - la int. e de nota 10! Scaune, banchete, fete usi din piele, schimbate recent, arata ca noi; bord necrapat, totul functional; OBC - trebuie sa mai studiez aici; - motorul trage bine, probleme cu turatia la ralanti - 1000 rot/min chiar si cand e cald motorul, dar are momente cand scade la 800; - pierderi de ulei, nesemnificative deocamdata: pe la garnitura baie, semering ax cardan -cutie, si .... normal pe la diferentiaL. Suficient, zic eu, dar trebuie rezolvate urgent; - jante Borbet pe 14", dar fara inele de centrare; intre 80-100 km/h trepideaza rau volanul! De rezolvat ! - consum ext. 6,5 l/100 km, interior ramane de vazut... Poze noi inca nu i-am facut, astazi am stat mai mult sub ea sa-i fixez esapamentul... era sa pierd toba finala pe drum. I-am schimbat filtrul de benzina, uleiul motor+filtrele au fost schimbate de curand. Incepand de astazi mainile mele incep sa arate altfel: sgarieturi si mult negru sub unghii!!! Bafta tuturor, am sa revin. This post has been edited by Edison: May 3 2011, 08:37 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Salut, bine ai venit in jungla M20 jetronic!
Ar trebui sa fie simplu la tine, in piesa 5 intra surubul 19 care il poti roti cu o surubelnita lata scurta pt a regla ralantiul: http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4-do...anifold_system/ aa, daca nu mai merge micsorat, atunci ori ai vreun furtun crapat si pierzi vacuum ori regulatorul de ralanti( additional air slide valve) este blocat pe deschis. Succes! This post has been edited by rostil: May 6 2011, 02:41 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Salut, bine ai venit in jungla M20 jetronic! Ar trebui sa fie simplu la tine, in piesa 5 intra surubul 19 care il poti roti cu o surubelnita lata scurta pt a regla ralantiul: http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4-do...anifold_system/ aa, daca nu mai merge micsorat, atunci ori ai vreun furtun crapat si pierzi vacuum ori regulatorul de ralanti( additional air slide valve) este blocat pe deschis. Succes! Multumesc Rostil! Intru pe net sa ma documentez. Tocmai am fost in probe, pot spune ca ca se tureaza mai usor, demaraj mai bun, trage mai bine in sarcina. Deocamdata. Stima. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Salut, bine ai venit in jungla M20 jetronic! Ar trebui sa fie simplu la tine, in piesa 5 intra surubul 19 care il poti roti cu o surubelnita lata scurta pt a regla ralantiul: http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4-do...anifold_system/ aa, daca nu mai merge micsorat, atunci ori ai vreun furtun crapat si pierzi vacuum ori regulatorul de ralanti( additional air slide valve) este blocat pe deschis. Succes! Multumesc Rostil! Intru pe net sa ma documentez. Tocmai am fost in probe, pot spune ca ca se tureaza mai usor, demaraj mai bun, trage mai bine in sarcina. Deocamdata. Stima. Am verificat : mergea 6 ture pe infiletare maxim, i-am dat 4,5 ture si a scazut ralantiul la cca. 750 rot/min. Urmeaza sa verific la rece cum porneste. Thanks again. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:47 AM |