![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Salutare. Sunt Edi din Iasi, 38 ani si am devenit proaspat posesor de URS 320i sedan, an 1985. Masina am luat-o de la userul Erhabe(4T....) B-XX-MYG si se prezinta destul de bine pt. anii ei :
- la ext : tabla in linii mari e ok, bara spate e putin ruginita si e incompleta, lipsesc capetele; pe fata are bara M-Tech 1, difera insa nuanta; ceva rugina aripa spate stg; - la int. e de nota 10! Scaune, banchete, fete usi din piele, schimbate recent, arata ca noi; bord necrapat, totul functional; OBC - trebuie sa mai studiez aici; - motorul trage bine, probleme cu turatia la ralanti - 1000 rot/min chiar si cand e cald motorul, dar are momente cand scade la 800; - pierderi de ulei, nesemnificative deocamdata: pe la garnitura baie, semering ax cardan -cutie, si .... normal pe la diferentiaL. Suficient, zic eu, dar trebuie rezolvate urgent; - jante Borbet pe 14", dar fara inele de centrare; intre 80-100 km/h trepideaza rau volanul! De rezolvat ! - consum ext. 6,5 l/100 km, interior ramane de vazut... Poze noi inca nu i-am facut, astazi am stat mai mult sub ea sa-i fixez esapamentul... era sa pierd toba finala pe drum. I-am schimbat filtrul de benzina, uleiul motor+filtrele au fost schimbate de curand. Incepand de astazi mainile mele incep sa arate altfel: sgarieturi si mult negru sub unghii!!! Bafta tuturor, am sa revin. This post has been edited by Edison: May 3 2011, 08:37 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Multumesc tuturor pentru primire!
Shark, poate ne vedem weekend-ul asta pt. un schimb de idei... Asa este, sunt poze vechi, in prezent are alta bara fata, am sa-i fac poze noi. Ii dau jos prelungirea din fibra de pe capota, nici mie nu-mi place. Deocamdata, i-am schimbat pompa de benzina+filtru(am renuntat la regulatorul de presiune ce venea langa pompa); am dat jos injectoarele si le-am testat/curatat(verificat rezistenta bobina, curatare cu ultrasunete, test sprayere/debit, test picurare...). M-am chinuit putin cu montarea rampei cu injectoare, dar s-a rezolvat. Pe standul de lucru aveam doua inj. care picurau si aveau ceva diferente de debit, o sa vad daca sunt diferente... MAi am o problema, de fapt mai sunt o groaza: turatia mare la ralanti chiar si atunci cand temp. ajunge la 90 grd. C: deci de la 1200 rot/min la pornire-motor rece, ajunge la 1000-900 cand motorul e incins. Cine s-a mai confruntat cu problema asta si-a rezolvat-o? Mentionez ca porneste la sfert, atat cand motorul e rece, cat si la cald. Multumesc anticipat! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:59 AM |