![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Salutare. Sunt Edi din Iasi, 38 ani si am devenit proaspat posesor de URS 320i sedan, an 1985. Masina am luat-o de la userul Erhabe(4T....) B-XX-MYG si se prezinta destul de bine pt. anii ei :
- la ext : tabla in linii mari e ok, bara spate e putin ruginita si e incompleta, lipsesc capetele; pe fata are bara M-Tech 1, difera insa nuanta; ceva rugina aripa spate stg; - la int. e de nota 10! Scaune, banchete, fete usi din piele, schimbate recent, arata ca noi; bord necrapat, totul functional; OBC - trebuie sa mai studiez aici; - motorul trage bine, probleme cu turatia la ralanti - 1000 rot/min chiar si cand e cald motorul, dar are momente cand scade la 800; - pierderi de ulei, nesemnificative deocamdata: pe la garnitura baie, semering ax cardan -cutie, si .... normal pe la diferentiaL. Suficient, zic eu, dar trebuie rezolvate urgent; - jante Borbet pe 14", dar fara inele de centrare; intre 80-100 km/h trepideaza rau volanul! De rezolvat ! - consum ext. 6,5 l/100 km, interior ramane de vazut... Poze noi inca nu i-am facut, astazi am stat mai mult sub ea sa-i fixez esapamentul... era sa pierd toba finala pe drum. I-am schimbat filtrul de benzina, uleiul motor+filtrele au fost schimbate de curand. Incepand de astazi mainile mele incep sa arate altfel: sgarieturi si mult negru sub unghii!!! Bafta tuturor, am sa revin. This post has been edited by Edison: May 3 2011, 08:37 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
aici cred totusi ca a postat niste poze mai vechi inainte ca masina sa fie "cosmetizata"
in pozele de aici e doar o fusta prefacelift in poze mai recente care se gasesc pe 4tuning are o bara din fibra gen M3 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:49 AM |