![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nici măcar cu un V8 nu ai de ce să dai asemenea sume.
Ştiu pe cineva care şi-a pus un M60 şi a dat pe el 500 € cu tot cu anexe şi l-a mai costat diferenţialul şi cutia încă 200 €. Decât să faci aşa ceva, mai bine iei tu o maşină stock cu tabla în stare bună şi o modifici cu mâna ta şi ştii exact ce ai de făcut şi ce ai făcut când termini. Realitatea e că acum e o sărăcie mult mai mare decât acum 2-3 ani. Dacă mi-aş vinde maşina (prin absurd), sunt sigur că n-aş lua nici măcar 4000 € pe ea din cauza situaţiei actuale. Dacă mă gândesc bine, nici măcar un E30 turbo n-aş cumpăra. Cei mai mulţi pun cele mai ieftine piese pe care le găsesc pe eBay sau pe net, fac nişte improvizaţii, treabă de mântuială cât cuprinde, iar apoi vor multe mii de euro degeaba. În orice caz, maşina asta e mişto, însă nu se va vinde la preţul ăsta chiar dacă în alte condiţii poate ar merita banii. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 04:14 PM |