![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
de vreo 2-3 saptamani,am sesizat o greseala,ca sa-i zic asa,la sistem franare la mine,E12..
adica,cand opresc mai in forta,sanu nu neaparat in forta,dar nu lin oricum,mi se pare ca nu se opreste cum trebuie,inainte opream mai bine de la 60 la ora sa dau un ezemplu,acum am impresia ca nu mai se opreste brusc masina,ea tto se duce si eu sunt cu pedala apasata.e ca si cum franezi cu motorul oprit,pedala e tare ,apasata insa masina nu se opreste ok.insa atunci pedala sta sus,cand franezi cu motoru oprit,mai ales daca faci 2-3 pedale e sus de tot. e,la mine e undeva la jumate apasata. sa fie nevoie de o aerisire?se poate ca asa din senin sa fi tras aer pe undeva? imi pare imposibil... Contexte: -placute fata sunt noi,daia le-am schimbat,am zis ca de la placute e -saboti spate noi,din vara -discuri fata vechi,insa nu au grad nici 1mm,am mers cu masini care aveau grad mare si ingheta frana -pompa de frana e ok,nu pierde lichid,de altfel are garnituri noi,puse acu 1 an -lichid frana nu scade -tulumba de frana ok,din moment ce nu sufla,am mai avut acu 3-4 ani prob cu o tulumba care cred ca se crapase membrana in ea ca sufla,ca si o roata care se desumfla ---....si in final,tamburii spate precizez ca sunt uzati,au 2mm grad,si din cauza asta nu am putut regla sabotii bine,ca daca i reglam aproape de tambur,cum trebuie,nu mai intra tamburul pe saboti din cauza buzei de uzura...dar sa nu franaze ok ca sunt tamburii uzati!?...asa mult conetaza parereal lor?daca aveam discuri si spate mai ziceam ca frana spate are ceva prompt de spus.... This post has been edited by db85amd: Feb 17 2011, 08:21 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
si la e12 se regleaza sabotii, au niste excentrice....
![]() -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
si la e12 se regleaza sabotii, au niste excentrice.... ![]() hm. poate au facut un upgrade de la un an anume? Mihai, nu prea inteleg de ce la aerisire conteaza daca sunt pistonasele in etrier blocati sau nu.. aer ala stie ca e blocat un pistonas si atunci ia decizia (impreuna cu lichid de frana ) sa se opune la forta de gravitatie? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
QUOTE Mihai, nu prea inteleg de ce la aerisire conteaza daca sunt pistonasele in etrier blocati sau nu.. aer ala stie ca e blocat un pistonas si atunci ia decizia (impreuna cu lichid de frana ) sa se opune la forta de gravitatie? pai....stiintific nu stiu sa iti explic,am precizat,ca asa am auzit si eu de la mai multi,ca tr sa lucreze pistonasele optim ca sa se faca o aerisire corecta si ma tot gandesc ca pompa nu ar avea ce sa aiba...garnituri noi schimbate anu trecut.de infundat am inteles ca e exlus,ca ea face nush cati bari presiune si ceva gunoiase care nu stiu sa se fi scurs cand am mai pus lichid,nu ar avea cum sa o tina infundata... oricum...maine cred spre seara merg la un amic sa refacem etrierii,si vad ce si cum -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am mai recitit primul tau post. Pedala trebuie sa se apasa la fel indiferent cat ai pompat, adica nu e normal sa fie mai sus dupa ce ai apasta mai des pe ea. Asta inseamna de obicei ca ai aer in sistem.
Cursa mai lunga decat ar trebuie poate o fi si de la reglaj de saboti. Daca nu ai sistem de autoreglaj, trebuie sa ai, cum s-a scis, niste excentrice pe la saboti spate. Asta sunt reglate? Poti sa faci o proba, tragi frana de mana un pic ca sa se aproprie saboti mai bine de tamburi, eventual chiar sa se freaca un pic. E mult mai scurta atunci cursa pedalei? Sa sti ca si la e12 al meu am vazut un pic aer prin tevusa transparenta pe pompa unde intre furtun de la vas de lichid in pompa. Insa franeaza destul de bine masina. Nu stiu in ce stare sunt etriere fata la mine, nu am umblat la ele. O completare: La min nu face bule de aer in borcan cum ai scris tu ca sa intample la tine. E ciudat. Aer ala de unde vine? Unde intre in sistem de franare (daca iese in borcan, trebuie sa intre undeva, ce inseamna ca nu e etans)?. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am mai recitit primul tau post. Pedala trebuie sa se apasa la fel indiferent cat ai pompat, adica nu e normal sa fie mai sus dupa ce ai apasta mai des pe ea. Asta inseamna de obicei ca ai aer in sistem. Cursa mai lunga decat ar trebuie poate o fi si de la reglaj de saboti. Daca nu ai sistem de autoreglaj, trebuie sa ai, cum s-a scis, niste excentrice pe la saboti spate. Asta sunt reglate? Poti sa faci o proba, tragi frana de mana un pic ca sa se aproprie saboti mai bine de tamburi, eventual chiar sa se freaca un pic. E mult mai scurta atunci cursa pedalei? Sa sti ca si la e12 al meu am vazut un pic aer prin tevusa transparenta pe pompa unde intre furtun de la vas de lichid in pompa. Insa franeaza destul de bine masina. Nu stiu in ce stare sunt etriere fata la mine, nu am umblat la ele. O completare: La min nu face bule de aer in borcan cum ai scris tu ca sa intample la tine. E ciudat. Aer ala de unde vine? Unde intre in sistem de franare (daca iese in borcan, trebuie sa intre undeva, ce inseamna ca nu e etans)?. saboti spate sunt relativ noi,au nici 3000km,si i-am reglat cand i-am montat,plus ca am verificat acum si cu roata data jos,cand invart de tambur,se aude un pic frecat,semn ca tamburii sunt aproape,nu sunt distantati de tambur. frana de mana nu am din 2003 ![]() problema trebuie sa fie la etrieri..d-aia si trage intr-o parte la franare,nu grav,dar trage,cel mai sesizabil era pe zapada -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Parca nu ai scris ca trage la franare.. Se poate sa fie si de la presiune diferite in cauciucuri. Dar probabil e de la etriere.
Ramana dubios de unde produce sistemul tau bule de aer. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:43 PM |