![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
de vreo 2-3 saptamani,am sesizat o greseala,ca sa-i zic asa,la sistem franare la mine,E12..
adica,cand opresc mai in forta,sanu nu neaparat in forta,dar nu lin oricum,mi se pare ca nu se opreste cum trebuie,inainte opream mai bine de la 60 la ora sa dau un ezemplu,acum am impresia ca nu mai se opreste brusc masina,ea tto se duce si eu sunt cu pedala apasata.e ca si cum franezi cu motorul oprit,pedala e tare ,apasata insa masina nu se opreste ok.insa atunci pedala sta sus,cand franezi cu motoru oprit,mai ales daca faci 2-3 pedale e sus de tot. e,la mine e undeva la jumate apasata. sa fie nevoie de o aerisire?se poate ca asa din senin sa fi tras aer pe undeva? imi pare imposibil... Contexte: -placute fata sunt noi,daia le-am schimbat,am zis ca de la placute e -saboti spate noi,din vara -discuri fata vechi,insa nu au grad nici 1mm,am mers cu masini care aveau grad mare si ingheta frana -pompa de frana e ok,nu pierde lichid,de altfel are garnituri noi,puse acu 1 an -lichid frana nu scade -tulumba de frana ok,din moment ce nu sufla,am mai avut acu 3-4 ani prob cu o tulumba care cred ca se crapase membrana in ea ca sufla,ca si o roata care se desumfla ---....si in final,tamburii spate precizez ca sunt uzati,au 2mm grad,si din cauza asta nu am putut regla sabotii bine,ca daca i reglam aproape de tambur,cum trebuie,nu mai intra tamburul pe saboti din cauza buzei de uzura...dar sa nu franaze ok ca sunt tamburii uzati!?...asa mult conetaza parereal lor?daca aveam discuri si spate mai ziceam ca frana spate are ceva prompt de spus.... This post has been edited by db85amd: Feb 17 2011, 08:21 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
din pacate pompa care am luat-o,desi aparent arata ok,am probat-o la mana si nu arunca uniform pe cele 5 iesiri...decat pe una arunca super,cativa metri...iar pe 2 iesiri abia pulverizeaza,cred ca e infundata
asa ca..azi am comandat kit garnituri noi pt ea...maine o gloesc si o suflu la o vulcanizare bine de tot as vrea sa pun alt borcan de lichid,de e30,mult mia curat,caci de e12 toate au depuneri si mie lene sa le curat.e identic doar ca sus are o parte "taiata",si cred ca intra un pic mai putin lichid,ar avea vreo importanta? astea sunt cele 2 bidonase,se vede ca cel de e30,are un pic de spatiu lipsa -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu stiu cat de relevant era test ala cu aruncat, este o pompa de presiune, nu de debit
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:30 AM |