![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
un prieten e pe cale sa deschida un service si asa cum e normal e in cautare de scule, are mai multe oferte dar se pare ca s-a oprit la 2 fabricanti, BETA tools si DRAPER tools, despre ultimii mai stim cate ceva insa despre BETA nu stim nimic..
deci cine imi poate da informatii despre sculele BETA , informatii concrete nu din auzite il rog sa spuna aici, deschis. pretul e cam la fel, sunt mici diferentele. multumesc anticipat! ![]() PS: sau mai bine facem un versus, BETA vs DRAPER -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bart - inainte de revolutie cine avea masina occidentala era "smecher"....vindea statul toate masinile abandonate de ambasade/studenti/misiuni economice , straini, confiscate la vama cu "diverse", am fost cu hagi la sibiu cand si-a luat primul 190, 2,5td, full, piele, era masina pahar, i-au prins p niste turci cu "lapte praf"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 03:34 AM |