![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
In primul rand, ma intereseaza daca radiatorul de pe motoarele mai mari se potriveste la masina mea. Radiatorul de apa, ala de clima-i oarecum intact inca si oricum nu-i destul de cald afara sa-l pornesc.
In al doilea rand, caseta de directie ma intereseaza daca-i la fel pe toate NFL-urile. In al treilea rand, baia de ulei. Am vazut ca-i noua 1500 ron, la banii astia cumpar alt motor. De sudat n-am cum, se potriveste cea de pe 318i care are tot M43? Deocamdata atat, am cautat pe realoem dar unele au coduri diferite, ma intereseaza daca merg totusi in viata reala schimbate unele piese asa, pentru ca fix 316i nu gasesc la dezmembrat nicaieri. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
daca ai "alterat" baia de ulei, sper ca ai strans si cioburile. gasesti alta sau nu, p-asta spal-o cu jet si caldura max si pune-o bine impreuna cu cioburile. o sa o repari, sa o ai de back-up, nu-i de aruncat.
pt radiator cauti poze cu motoarele p net si radiatoarele in cataloage de la firme ce le fabrica, simplu. This post has been edited by brown.shark: Feb 25 2011, 07:02 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 04:49 PM |