![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Dupa multi ani, in care am fugit de E30, am achizitionat unul, prin buna vointa lui Fistaccio.
![]() Masina are multe bube dar cu timpul se rezolva tot. Sa rezolvat si cu aeroterma, acuma baga si ea caldura. Multumesc Gabi 323i. ![]() De cand am luat masina am schimbat pana acum urmatoarele. 1) Toba intermediara 2) Cureaua de accesorii 3) Bateria 4) Cauciucuri fata 5) Bujii 6) Curea de distributie + rola 7) Dispersoare fata 8) Ulei motor + filtru ulei 9) Filtru de aer 10) Rezitenta pentru trepte de viteza la aeroterma Cam atat pana acum, si lista ramane deschisa. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
pai cu grup mai lung decat de fabrica, masina ar trebui sa para putin mai puturoasa, deoarece urca mai greu in ture fata de varianta cu grup stock... stiu eu de cand aveam grup de TDS pe E34 cu M20B20, ca mergeam cu a'ntaia prin oras, n-aveam unde sa-i dau a 2-a decat pe splai sau pe bulevardele mari..
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:46 PM |