![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
de vreo 2-3 saptamani,am sesizat o greseala,ca sa-i zic asa,la sistem franare la mine,E12..
adica,cand opresc mai in forta,sanu nu neaparat in forta,dar nu lin oricum,mi se pare ca nu se opreste cum trebuie,inainte opream mai bine de la 60 la ora sa dau un ezemplu,acum am impresia ca nu mai se opreste brusc masina,ea tto se duce si eu sunt cu pedala apasata.e ca si cum franezi cu motorul oprit,pedala e tare ,apasata insa masina nu se opreste ok.insa atunci pedala sta sus,cand franezi cu motoru oprit,mai ales daca faci 2-3 pedale e sus de tot. e,la mine e undeva la jumate apasata. sa fie nevoie de o aerisire?se poate ca asa din senin sa fi tras aer pe undeva? imi pare imposibil... Contexte: -placute fata sunt noi,daia le-am schimbat,am zis ca de la placute e -saboti spate noi,din vara -discuri fata vechi,insa nu au grad nici 1mm,am mers cu masini care aveau grad mare si ingheta frana -pompa de frana e ok,nu pierde lichid,de altfel are garnituri noi,puse acu 1 an -lichid frana nu scade -tulumba de frana ok,din moment ce nu sufla,am mai avut acu 3-4 ani prob cu o tulumba care cred ca se crapase membrana in ea ca sufla,ca si o roata care se desumfla ---....si in final,tamburii spate precizez ca sunt uzati,au 2mm grad,si din cauza asta nu am putut regla sabotii bine,ca daca i reglam aproape de tambur,cum trebuie,nu mai intra tamburul pe saboti din cauza buzei de uzura...dar sa nu franaze ok ca sunt tamburii uzati!?...asa mult conetaza parereal lor?daca aveam discuri si spate mai ziceam ca frana spate are ceva prompt de spus.... This post has been edited by db85amd: Feb 17 2011, 08:21 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
eu am pus pompa de diametru mai mare pe masina, luata de pe una care avea servo hidraulic. Sunt multumit, desi poate ca apasam mai usor pedala cu pompa de diametru mic...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:52 PM |