![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Salutari si bine v-am gasit!
Fiind membru al BMW FORUM ROMANIA, mi-am zis " de ce nu" as putea fi si membru BMW ZONE - bineinteles cu acordul vostru. Mai multi prieteni nu strica niciodata. BMW E34 este pe langa BMW E32 si Mercedes( W124, W126) una dintre cele mai frumoase si sigure automobile si totodata un vis al tineretii mele. Cu ani si varsta am ajuns sa-mi permit fiecare din aceste modele, mai putin BMW E32 pe care sper sa-l pot cumpara in curand. O masina intretinuta si daca se poate si ieftina este greu de gasit in Romania. Masina mea am cumparat-o in 2008 din Sibiu cu aproape 3800 euro de la nepotul unui pensionar care a fost inginer de constructii si a lucrat pana in 2007 in Germania, masina ruland mai mult acolo. Ca si pensionarul, nepotul acestuia o tinea in garaj locuind la vila intr-o, zona destul de selecta a Sibiului. Dar probabil ca, criza la atins si pe acesta devreme ce mi-a vandut-o mie. Eu sunt al trei-lea proprietar pe cartea de identitate. Desi masina ma costat o suma frumusica nu a trecut mult si primii bani au si fost bagati in "fundulet-ul" ei. Ce mai, una peste alta vreo 4000 euro, fara nici o modificare la exteriorul masinii, si nu glumesc, avand in cea mai mare parte facturile doveditoare investitiilor. De 2 ani, la randul meu o tin in garaj. Rugina apropape de "0" dar daca asi avea bani i-as face o revopsire capitala. Sunt foarte multumit de ea,. Am facut impreuna peste 72k de km in conditii perfecte si in tara si in strainatate. Cutia schimba impecabil in toate modurile ei. Ulei nu consuma de loc. Iarna, pe zapada sau gheata se comporta destul de sigur. Este singura mea masina si trebuie sa merg aprope zilnic cu ea. O spal si ii dau cu ceara saptamanal. Mai nou, cam de o luna, a inceput sa tronca-ne pe partea dreapta fata - cine stie, o bucsa, un pivot, ceva...,trebuie mers la service. Cam la o saptamana dupa revelion intr-o seara pe la 22.00 incercand sa ies pe rampa am atins usor cu stinga spate peretele rampei de acces al parcarii blocului in care stau. Pe jos era polei iar administratorul blocului uitase sa dea drumul la instalatia de degivrare. Oricum zgarietura este superficiala si cred ca iese la polish. Se vede in ultimele poze deasupra aripii spate. Asta e! Dar gata cu vorba, sa va prezint fetita mea nervoasa. BMW E34 525i, Automatic, chromme packet, 271000 KM, 2500 CC - 174CP + (CIP), ALPINA trims Foarte ingrijit, fabricatie 1990- pentru CALIFORNIA USA Computer de bord OBC4, Airbag sofer, cotiera fata - spate + sertar ski Full servo, full electric, oglinzi si parbriz incalzit, oglinda retrovizoare interioara electrica si incalzita, tapiserie piele rosie ABS, discuri ventilate fata, diferential autoblocant, ACS automat si program de diferential cu alunecare limitata in mod de iarna sau(M) 5 jante aliaj BBS de 15'' cu amvelope de iarna Good Year Extra Grip trapa electrica WEBASTO pe 2 pozitii, scaune reglabile pe 4 pozitii, mp3 Panasonic + instalatie de sunet originala, faruri Hella Smoked USA cu lupa, ANGEL EYES, ceasuri plasma, duze si vas de lichid de parbriz incalzit, incuietori usi si portbagaj incalzite RK motor( radiator nou, chiuloasa + garniturii noi, termostat, distributie, fise, stergatoare, articulatii fata furtune, tampoane motor si cutie, consumabile schimbate( uleiuri si filtre), baterie noua, pompa benzina noua, parbriz nou, original,(cel vechi era destul de zgariat), regulator relanti, amortizoare spate noi. Toate piesele au facturi de cumparare si garantie de montare service Inchidere centralizata, alarma proiectoare de ceata, ornamente cromate originale toba de esapament Esapament intermediar si final nou (de 4 luni) -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Mda. Ce sa mai zic. e aia, e ai'lalta, nu e aia, nu e ai'lalta'. - e draci baltati.
Poate pe undeva si Ciupanezu are dreptate. Mi-am verifict si eu VIN-ul si intradevar masina e fabricata in Germania. Insa 4US inseamna pentru masini fabricate in US in Spartanburg iar primele, BMW -uri facute in Amerca au fost daca nu ma-nsel Z1(de fapt toate Z-uri-le. si X-uri-le. Eu nu stiu de alt model care se fabrica in SUA. Mai zice acolo de transmisie si altele. Dar "HC21" unkknown, plus ca nu gasesc pentru ce diler a fost fabricata. Cand am fost cu masina sa verific cutia de viteze si cei de acolo"care sunt cei mai buni din RO" in cutii automate, mi-au zis ca masina e de america si ca cutia este la fel: ZF 15/HP/18. Acum eu nu stiu dar nu vreau sa supar pe nimeni. Si chiar daca ar fi de vanzare nu vad care ar fi problema. Eu nu am zis niciodata ca masina e ALPINA!!!. Am zis doar Alpina trims + cip la motor. Nu orice bmw importat din america are vitezometrul in mile, iar fostul proprietar din Sibiu ,"pensionarul"m-a asigurat ca a adus-o din America, Santa Monicain '96 cand a fost inmatriculata in RO. Nu e concurs de miss, si in primul rand nu e un cazan. Asta e masina mea si sunt mandru de ea. Si daca o vand cer in jur de 3000 euro neg, sau la schimb E32, sau W124. Eu zic sa ingropam "securea " discutiilor "naspa" la adresa masinilor membrilor. Si daca si alti membri si-au expus parcul auto m-am gandit sa atasez si eu niste poze cu fostele mele doamne, unele chiar de la concurenta. Sper sa fie voie si sa nu se supere nimeni. In ordinea nr. de pe tricou. 1. BMW E28 520I M20- 1984 Asa am luat masina cu dungile de Apina pe ea. A sta la mine 2 ani si a plecat exact in stadiul in care o vedeti in poze. Masina era tehnic ok Chiar INTERCEPTORUL a lucrat la ea si m-a asigurat de motor si de debitmetru ca sunt ok si asa a fost. Articulatia fata am schimbat-o chiar la el in Baneasa de pe un E28. 535 pe care-l avea adus de afara. Ceea ce era interesat la ea era ca avea casetofonul si equalizer-ul pe tavan. + un set de mici proiectoare ce se reglau pentru fiecare pasager in parte ca in avion!!!. Interior piele crem impecabila. 2. Mercedes. W123. 300D Automatik 1977 3. Mercedes. W126. 300SE Automatik 1992 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Omul e multumit de masina, masina nu e ultimul cazan, din partea mea poate fi facuta si pentru Marte, tot BMW e. Nu mai fi asa rigid... Ce rost avea sa te iei de el aici pentru ca au fost discutii in alta parte? Scuze de ![]() Pentru că nu văd de ce merită să spunem lucruri incorecte. Gata cu off-topic, va rog. Ciupanezu, ne dam si noi singur seamna de unele lucruri, nu trebuie sa ne ajuti ![]() Mai ales daca te ai informat pe un alt forum, nu are rost sa deschizi subiect si aici. Nici nu am încercat să vă fac pe voi să înţelegeţi ceva, nu ştiu de unde ai tras concluzia asta. Nu m-am informat de nicăieri, am spus doar că i s-a mai atras atenţia că maşina nu e nici de America şi nici nu are vreo legătură cu Alpina. Mda. Ce sa mai zic. e aia, e ai'lalta, nu e aia, nu e ai'lalta'. - e draci baltati. Poate pe undeva si Ciupanezu are dreptate. Mi-am verifict si eu VIN-ul si intradevar masina e fabricata in Germania. Insa 4US inseamna pentru masini fabricate in US in Spartanburg iar primele, BMW -uri facute in Amerca au fost daca nu ma-nsel Z1(de fapt toate Z-uri-le. si X-uri-le. Eu nu stiu de alt model care se fabrica in SUA. Mai zice acolo de transmisie si altele. Dar "HC21" unkknown, plus ca nu gasesc pentru ce diler a fost fabricata. Cand am fost cu masina sa verific cutia de viteze si cei de acolo"care sunt cei mai buni din RO" in cutii automate, mi-au zis ca masina e de america si ca cutia este la fel: ZF 15/HP/18. Acum eu nu stiu dar nu vreau sa supar pe nimeni. Si chiar daca ar fi de vanzare nu vad care ar fi problema. Eu nu am zis niciodata ca masina e ALPINA!!!. Am zis doar Alpina trims + cip la motor. Nu orice bmw importat din america are vitezometrul in mile, iar fostul proprietar din Sibiu ,"pensionarul"m-a asigurat ca a adus-o din America, Santa Monicain '96 cand a fost inmatriculata in RO. Nu e concurs de miss, si in primul rand nu e un cazan. Asta e masina mea si sunt mandru de ea. Si daca o vand cer in jur de 3000 euro neg, sau la schimb E32, sau W124. Eu zic sa ingropam "securea " discutiilor "naspa" la adresa masinilor membrilor. Eu n-am zis neapărat să fie fabricată în America ci pentru America. Maşina sigur n-a fost fabricată pentru America. 5HP-18 a fost pusă şi pe maşinile de Europa, nu e o cutie specială pentru America. Un vânzător spune orice ca să-şi vândă marfa. Dacă nu există acte doveditoare, povestea rămâne la nivel de basm. Nu e nevoie să îngropăm nimic, eu nu te-am atacat, doar ţi-am atras atenţia asupra unor lucruri într-un mod argumentat şi neutru. Şi nici n-am spus că maşina ar fi un cazan, chiar arată foarte bine şi ar arăta şi mai bine fără "Alpina Trims" alea. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 02:05 PM |