![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Salutari si bine v-am gasit!
Fiind membru al BMW FORUM ROMANIA, mi-am zis " de ce nu" as putea fi si membru BMW ZONE - bineinteles cu acordul vostru. Mai multi prieteni nu strica niciodata. BMW E34 este pe langa BMW E32 si Mercedes( W124, W126) una dintre cele mai frumoase si sigure automobile si totodata un vis al tineretii mele. Cu ani si varsta am ajuns sa-mi permit fiecare din aceste modele, mai putin BMW E32 pe care sper sa-l pot cumpara in curand. O masina intretinuta si daca se poate si ieftina este greu de gasit in Romania. Masina mea am cumparat-o in 2008 din Sibiu cu aproape 3800 euro de la nepotul unui pensionar care a fost inginer de constructii si a lucrat pana in 2007 in Germania, masina ruland mai mult acolo. Ca si pensionarul, nepotul acestuia o tinea in garaj locuind la vila intr-o, zona destul de selecta a Sibiului. Dar probabil ca, criza la atins si pe acesta devreme ce mi-a vandut-o mie. Eu sunt al trei-lea proprietar pe cartea de identitate. Desi masina ma costat o suma frumusica nu a trecut mult si primii bani au si fost bagati in "fundulet-ul" ei. Ce mai, una peste alta vreo 4000 euro, fara nici o modificare la exteriorul masinii, si nu glumesc, avand in cea mai mare parte facturile doveditoare investitiilor. De 2 ani, la randul meu o tin in garaj. Rugina apropape de "0" dar daca asi avea bani i-as face o revopsire capitala. Sunt foarte multumit de ea,. Am facut impreuna peste 72k de km in conditii perfecte si in tara si in strainatate. Cutia schimba impecabil in toate modurile ei. Ulei nu consuma de loc. Iarna, pe zapada sau gheata se comporta destul de sigur. Este singura mea masina si trebuie sa merg aprope zilnic cu ea. O spal si ii dau cu ceara saptamanal. Mai nou, cam de o luna, a inceput sa tronca-ne pe partea dreapta fata - cine stie, o bucsa, un pivot, ceva...,trebuie mers la service. Cam la o saptamana dupa revelion intr-o seara pe la 22.00 incercand sa ies pe rampa am atins usor cu stinga spate peretele rampei de acces al parcarii blocului in care stau. Pe jos era polei iar administratorul blocului uitase sa dea drumul la instalatia de degivrare. Oricum zgarietura este superficiala si cred ca iese la polish. Se vede in ultimele poze deasupra aripii spate. Asta e! Dar gata cu vorba, sa va prezint fetita mea nervoasa. BMW E34 525i, Automatic, chromme packet, 271000 KM, 2500 CC - 174CP + (CIP), ALPINA trims Foarte ingrijit, fabricatie 1990- pentru CALIFORNIA USA Computer de bord OBC4, Airbag sofer, cotiera fata - spate + sertar ski Full servo, full electric, oglinzi si parbriz incalzit, oglinda retrovizoare interioara electrica si incalzita, tapiserie piele rosie ABS, discuri ventilate fata, diferential autoblocant, ACS automat si program de diferential cu alunecare limitata in mod de iarna sau(M) 5 jante aliaj BBS de 15'' cu amvelope de iarna Good Year Extra Grip trapa electrica WEBASTO pe 2 pozitii, scaune reglabile pe 4 pozitii, mp3 Panasonic + instalatie de sunet originala, faruri Hella Smoked USA cu lupa, ANGEL EYES, ceasuri plasma, duze si vas de lichid de parbriz incalzit, incuietori usi si portbagaj incalzite RK motor( radiator nou, chiuloasa + garniturii noi, termostat, distributie, fise, stergatoare, articulatii fata furtune, tampoane motor si cutie, consumabile schimbate( uleiuri si filtre), baterie noua, pompa benzina noua, parbriz nou, original,(cel vechi era destul de zgariat), regulator relanti, amortizoare spate noi. Toate piesele au facturi de cumparare si garantie de montare service Inchidere centralizata, alarma proiectoare de ceata, ornamente cromate originale toba de esapament Esapament intermediar si final nou (de 4 luni) -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
asta ma gandeam si eu, de ce ar fi incalzita oglinda interioara, si pe deasupra si electrica? adica o reglezi de la vreun buton? asta e culmea lenii, sa nu intinzi mana pana la oglinda retrovizoare sa o reglezi, ci sa o reglezi din joystick la interior.
una peste alta, masina se prezinta bine, sa o stapanesti sanatos. la consum cum se prezinta? cum se simte cip-ul ala Alpina pe masina? o comparatie cu un 2.5 12v stock ar fi buna de auzit.. P.S. - interiorul e belea! -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Oglinda e cu reglaj electric de contrast/reflectie, electrochrome. Era o optiune si la E34.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 02:05 PM |