![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Am o intrebare mai...aiurita, cum naiba schimb uleiul la servo directie, adica este o procedura anume?
Caseta de directie are vreun buson ceva? This post has been edited by Dani88br: Feb 1 2011, 07:25 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cel mai bine desfaci furtunul de retur care intra in vas, pui un recipient sa nu curga lichideul din vas prin compartimentul motorului, pornesti putin motorul si faci bracaj stg/dr sa impinga pompa tot lichidul din circuit, pui furtunul la loc, pui lichid, pornesti motorul faci de 2-3 ori cursa completa stg/dr si gata
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 06:32 PM |