![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
Stie cineva o metoda in care sa montez si eu senzorii de la motronic 1 pe cutie? :unibrow:
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Si probabil ca stii faptul ca, in timp ce unul din cei doi senzori "citeste" dintii de pe coroana volantei (senzor de turatie), cel de-al doilea "citeste" un alt pin de pe volanta, montat cu precizie intr-o anumita pozitie (senzor de referinta).
Cu alte cuvinte, iti trebuie volanta de Motronic 1.0 (deci care are acest pin de referinta), sau trebuie sa montezi tu unul pe o volanta de Jetronic. Deja, daca trebuie sa montezi tu si senzorii pe carcasa ambreiajului, si pin-ul de pe volanta, ai doua grade de libertate - in cazul de fata doua surse de eroare: pozitionarea senzorilor in carcasa + pozitionarea pinului in volanta. Din punctul de vedere al senzorului de turatie, instalarea nu este critica in acelasi plan cu volanta (deci nu conteaza cateva grade inainte / dupa pozitia normala), atat timp cat esti la distanta corecta fata de dintii volantei. Dar mi se pare foarte dificil sa reusesti sa pozitionezi corect atat senzorul de referinta cat si pin-ul pe care acesta il citeste pe volanta, fara sa ai date exacte si/sau sa ai la indemana un original pe care sa-l copiezi cat mai bine posibil. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:34 PM |