![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
As vrea si eu sa desfac electromotorul de la masina,M20B20 Motronic,si sa il reconditioney...cum nu prea ma pricep la electromotor,adica stiu principiul de functionare insa nu stiu exact ce tr sa schimb in el..stiu ca contine,printre altele
![]() reconditionarea vreau sa o fac,si de dra ![]() pareri? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
Reperul 14 este una din bucse, la reperul 18 acel repair kit reprezinta saibele si siguranta din coada electromotorului. Teoretic ii mai trebuia si bucsa din capacul de aluminiu.
S-ar putea sa vina carbunii cu tot cu platou(reperul 12) poate de aia nu apar si carbunii......cel mai simplu du-te cu codul electromotorului la cel de unde iti comnazi piesele si spune-i de perii(carbuni) si bucsi. Treaba reductorului e sa multiplice turatia statorului...adica rotorul se invarte cu o turatie iar bendixul cu o turatie mai mare fata de rotor...reductorul nu cred ca este pt a reduce consumul de curent...sau poate si de asta dar vad ca electromotorul asta este de 1.4 kw pe cand cel de pe jetronic/carburatie pt m20 este de 1.1 kw asa ca nu stiu cum ar fi reductorul pus pt a reduce consumul de curent. This post has been edited by shapte: Jan 24 2011, 10:56 PM -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 02:31 PM |