![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 17-December 10 Member No.: 3,720 Car: e30 e34 e36 coupe Engine: m20 2.0 m50 2.0 ![]() |
Am un bmw e34 din 1989 cu motor m20b20 si masina avea motoru zdrente cand am loato si iam pus un motor tot lafel dar am o problema cu el nu circula apa in el ii bag apa ii fac airisirea si daca il las 5 min fierbe apa dar nu da pe retur apa doar cand fierbe arunca apa asa scuipa putina am schimbat pompa de apa dupa motoru ala vechi tot lafel face am schimbat si radiatoru am zis ca poate e infundat tot lafel face am scos si termostatu tot lafel, am vb cu un mecanic de la mine de aici a zis ca poate sa fie garnitura de chiuloasa ciupita si sa arunce apa pe evacuare lam ascultat pe om am desfacut astazi chiuloasa dupa masina garnitura nu a re nimik e perfecta nu era arsa nu avea nimik acum de la ce poate sa fie faca e ca nici apa nu baga in calorifer adica nu avea caldura nu dadea pe nici un furtun apa nici pe alea de la galerie de admisie de la acceleratie poate sa fie chiuloasa defecta si sa aibe vro fisura de nu baga apa in motor de nu o circula ? cine a mai avut problema asta ? si poate sa ma ajute si pe mine poate e de la alceva eu am zis sa schimb chiuloasa cu ala vechi dar nu stiu ce sa fac ca problema asta nu am mai avuto niciodata cu vrun motor
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 17-December 10 Member No.: 3,720 Car: e30 e34 e36 coupe Engine: m20 2.0 m50 2.0 ![]() |
Va salut dinou .. am rezolvat problema cu apa era de la garnitura de chiuloasa am schimbato acum merge bine bine prooblema e alta acum face figuri la relanti merge intrerupt ... adica la relanti intrerupe daca merg cu ea nu mai intrerupe poate sa fie de la distributie sa nu o fii puso la punt si e cu un dinte data si sa nu faca bine apriderea a mai patit cineva am schimbat 3 buji ... nu e de la bujie pare ca e mereu pistonu 2 face ... chiuloasa nu are nimik e verificata a fost data jos dusa sa fie verificata nu are supape mancate nimik nu e de la ea e ceva din aprindere ... ma gandeam la distributie sa nu fie sa dea aprinderea tarziu la piston sau devreme ca mai da si rateuri catodata pe toba ca pare sa se apinde prea tarziu acum nu stiu de la ce poate sa fie fisele nu au nimik merg ca leam verificat ... si inca ceva care a mai patito cu kilometraju de nu merge nu imi mai merge de gand am dat motoru jos si lam pus pe masina nu mai merge kilometraju la bord nu m-am bagat de dedesupt sa vad daca e de la grup multi zic ca e de la grup din spate de la mufa problema e alta bordu meu ceasurile au loat foc inauntru pe placa dar asta nu la mine asta cine a avut masina dar mergea si asa dar ca nu merg unele becuri la el la bord are careva un bord dinala vechi cu contoar nu cu displei de model de 1988 - 1989 cel caut unu ma intereseaza ceasurile
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La primul post ai scris ca era buna garnitura, apoi tot te ai plans ca nu s-a rezolvat problema. Ai refolosit pe cel veche?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 12:20 PM |