![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
are un amic un e36 316
azi din senin,nu a umblat la nimic fire becuri etc,a aprins pozitiile si dupa 1 sec s-a stins tot ce e iluminare bord,ce se aprinde al pozitii.am suspectat ceva becuri poate puse gresit in socluri si fac masa ceva...am tras mufele de la faruri si stopuri si problema persista,daca pun siguranta noua in prima secunda o arde...are careva idee? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am desfacut ieri dupa masa....azi continui...am gasit un fir gri cu negru ars si lipit cu altele din cauza ca era topit,din spate pana in fata la cutie sigurante.am inlocuit bucata respectiva de la cutie sig pana sub volan.azi urmeaza inlocuita bucata de sub volan pana in spate.o cauza ar fi si ca omu nu avea siguranele de marimi potrivite cum era trecut acolo,erau puse dupa ureche...altceva dubios nu am gasit,contacte becuri faruri/stopuri/iluminari nrumar care sa fie oxidate/cu apa...
a,si unde inchide portbagajul acolo era rupt cauciucul de protectie fire,de la inchis/deschis,se tocase,si rupte alte 2 fire,cred ca de acolo a plecat buba/am mai vazut asta la un e46,se tocase acolo de la deschis/inchis portbagaj si taiase alimentarea la iluminare nr si la clapa de deschidere... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 09:00 AM |