![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 17-December 10 Member No.: 3,720 Car: e30 e34 e36 coupe Engine: m20 2.0 m50 2.0 ![]() |
Am un bmw e34 din 1989 cu motor m20b20 si masina avea motoru zdrente cand am loato si iam pus un motor tot lafel dar am o problema cu el nu circula apa in el ii bag apa ii fac airisirea si daca il las 5 min fierbe apa dar nu da pe retur apa doar cand fierbe arunca apa asa scuipa putina am schimbat pompa de apa dupa motoru ala vechi tot lafel face am schimbat si radiatoru am zis ca poate e infundat tot lafel face am scos si termostatu tot lafel, am vb cu un mecanic de la mine de aici a zis ca poate sa fie garnitura de chiuloasa ciupita si sa arunce apa pe evacuare lam ascultat pe om am desfacut astazi chiuloasa dupa masina garnitura nu a re nimik e perfecta nu era arsa nu avea nimik acum de la ce poate sa fie faca e ca nici apa nu baga in calorifer adica nu avea caldura nu dadea pe nici un furtun apa nici pe alea de la galerie de admisie de la acceleratie poate sa fie chiuloasa defecta si sa aibe vro fisura de nu baga apa in motor de nu o circula ? cine a mai avut problema asta ? si poate sa ma ajute si pe mine poate e de la alceva eu am zis sa schimb chiuloasa cu ala vechi dar nu stiu ce sa fac ca problema asta nu am mai avuto niciodata cu vrun motor
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 17-December 10 Member No.: 3,720 Car: e30 e34 e36 coupe Engine: m20 2.0 m50 2.0 ![]() |
ii bag apa in motor ii fac airisirea pe la radiator da numai apa toate furtunele sunt pline de apa pornesc motoru si nu baga caldura in masina si nu da apa pe retur si daca vreau sa scot un furtun ori care si cel care se duce la comutatoru de la caldura si cel care se duce in galeria de admisie nu scoate gram de apa ... numai aubur atat si scuipa putina apa nu trebuia sa azvirle apa pe acolo eu am avut un ford si asa facea daca ii scoteam un furtun ori care care pleca din motor dadea apa ... asta da doar abur nu apa si furtunele unele sunt reci alea de la calorifer unele frig de la aburu si presiunea ce se face de la apa care fierbe in motor si cand scot busonu de la vas da totu pe acolo afara tot ... odata mia aruncat busonu de la radiator 4 metri in sus deabea lam gasit si toata apa afara fiarta oparita si defiecare data troncanea vasu si cand il deschideam dadea totu afara apa si nu pot sa-mi descriu de la ce am schimbat pompa de apa radiatoru nu am un singur furtun original cel de pleaca din termostat si se duce in pompa dar toti au zis ca nu are niciotreaba e ceva cudat sicer nu am mai vazut chestia asta si sa-mi explice ce are am dat si chiuloasa jos m-am uitat la ea nu da ca e fisurata am una fisurata si se vede unde e fisurata acum blocu nu e infundat da am bagat apa cu furtunu de la pompa si scotea peste tot apa ca mia trecut prin cap sa nu fie infundat dar sicer nu da caldura acum daca scoateti furtunu de la retur nu trebuia sa dea pompa afara toata apa eu sicer daca faceam la ford asa scotea totu din motor afara la asta da numai abur si s cuipa catun strop de apa oparata ... ma disperat motoru asta comutatoru de caldura merge deschide si inchide
This post has been edited by alexpuma: Dec 20 2010, 04:55 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 07:12 AM |