![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 17-December 10 Member No.: 3,720 Car: e30 e34 e36 coupe Engine: m20 2.0 m50 2.0 ![]() |
Am un bmw e34 din 1989 cu motor m20b20 si masina avea motoru zdrente cand am loato si iam pus un motor tot lafel dar am o problema cu el nu circula apa in el ii bag apa ii fac airisirea si daca il las 5 min fierbe apa dar nu da pe retur apa doar cand fierbe arunca apa asa scuipa putina am schimbat pompa de apa dupa motoru ala vechi tot lafel face am schimbat si radiatoru am zis ca poate e infundat tot lafel face am scos si termostatu tot lafel, am vb cu un mecanic de la mine de aici a zis ca poate sa fie garnitura de chiuloasa ciupita si sa arunce apa pe evacuare lam ascultat pe om am desfacut astazi chiuloasa dupa masina garnitura nu a re nimik e perfecta nu era arsa nu avea nimik acum de la ce poate sa fie faca e ca nici apa nu baga in calorifer adica nu avea caldura nu dadea pe nici un furtun apa nici pe alea de la galerie de admisie de la acceleratie poate sa fie chiuloasa defecta si sa aibe vro fisura de nu baga apa in motor de nu o circula ? cine a mai avut problema asta ? si poate sa ma ajute si pe mine poate e de la alceva eu am zis sa schimb chiuloasa cu ala vechi dar nu stiu ce sa fac ca problema asta nu am mai avuto niciodata cu vrun motor
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Termostatul e la fel ca la m10?eu din cauza termostatului am schimbat si chiuloasa si tot nu mergea.Asa ca am facut in felul urmator:am pornit masina si aam incalzit cu lampa carcasa termostatului pana a deschis si de atunci fara probleme.PS schimbasem si 4-5 termostate din care 1 nou.Cred ca se face presiune si nu ajunge apa in termostat asa ca nu are ce sa incinga termostatul ca sa deschida.Bafta!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu e ca la M10. Ala de M10 are obiceiul prost sa face un dop de aer sub valva de la termostat dupa ce umpli circuit, si atunci termostat nu inregistreza temperatura corecta. Odata deschis odata, aerul se duce si nu mai apara problema. Asta explica de ce iti a mers manevra cu lampa. Am mai auzit ca unii fac o gaura mica in valva ca sa exista mereu un pic de ciculatie prin termostat. Si asa scapi de dop ala de aer.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 12:17 AM |