![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 17-December 10 Member No.: 3,720 Car: e30 e34 e36 coupe Engine: m20 2.0 m50 2.0 ![]() |
Am un bmw e34 din 1989 cu motor m20b20 si masina avea motoru zdrente cand am loato si iam pus un motor tot lafel dar am o problema cu el nu circula apa in el ii bag apa ii fac airisirea si daca il las 5 min fierbe apa dar nu da pe retur apa doar cand fierbe arunca apa asa scuipa putina am schimbat pompa de apa dupa motoru ala vechi tot lafel face am schimbat si radiatoru am zis ca poate e infundat tot lafel face am scos si termostatu tot lafel, am vb cu un mecanic de la mine de aici a zis ca poate sa fie garnitura de chiuloasa ciupita si sa arunce apa pe evacuare lam ascultat pe om am desfacut astazi chiuloasa dupa masina garnitura nu a re nimik e perfecta nu era arsa nu avea nimik acum de la ce poate sa fie faca e ca nici apa nu baga in calorifer adica nu avea caldura nu dadea pe nici un furtun apa nici pe alea de la galerie de admisie de la acceleratie poate sa fie chiuloasa defecta si sa aibe vro fisura de nu baga apa in motor de nu o circula ? cine a mai avut problema asta ? si poate sa ma ajute si pe mine poate e de la alceva eu am zis sa schimb chiuloasa cu ala vechi dar nu stiu ce sa fac ca problema asta nu am mai avuto niciodata cu vrun motor
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 17-December 10 Member No.: 3,720 Car: e30 e34 e36 coupe Engine: m20 2.0 m50 2.0 ![]() |
Am vb astazi cu un mecanic si mia zis ca sa uitat pe autodata si a zis ca trebuie sa aibe un bar presiunea in motor apa eu nu am un furtun original ala de pleaca din termostat si se duce in [pompa de apa ma poate cineva sa ma ajute cu el ? cu acel furtun care se duce pe langa delcou incercam si asta almeu e inadit si nu prea bine poate fii ca nu isi face presiunea in motor dar nu cred asta ca apa tot trebuie sa circule acum nu stiu ce sa fac dar apa care se duce in calorifer pleaca din chiuloasa si se duce direct in comutatoru ala de la calorifer sau se duce intrun motoras care trage apa nu stiu cum vine explicati-mi si mie ca nu inteleg acum ori cum apa in motor trebuie sa circule ... dar nu inteleg cum face presiunea aia daca apa sta doar in bloc si nu se duce penicaeri ( cine ma poate ajuta cu un furtun dinala ? )
This post has been edited by alexpuma: Dec 19 2010, 02:00 AM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Furtun gasesti la un magazin de piese.
Apa trebuie sa circula in permanenta prin bloc. Termostatul apoi decide unde circula: Cand e rece, apa circula prin bloc, spre pompa de apa, dupa pompa sa duce inapoi in bloc. Cand e cald ( > 80 de grade) termostatul incee sa se deschide si redirectioneaza partial sau total apa care iese din bloc prin radiator. Din radiator sa duce inapoi in bloc. Nu cunosc la M20 exact cum e circuit, dar cam asta e ideea. Asa ca prin furtun care se duce spre radiator nu o sa si circulatie pana nu sa incalzeste motorul destul ca sa se deschide termostat. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Seda...em_water_hoses/ Presiune e max 1 bar. Asta cand e motor cald. Cand e rece nu trebuie sa face presiune. Circulatie prin calorifer de masina trebuie sa iese undeva dupa pompa de apa. poate sa trece intai prin o motoras pompita, apoi prin comutatori (cred ca referi la electrovalve) apoi intre in masina. Retur din masina trebuie sa intre inapoi in circuit de apa de bloc undeva pe partea rece. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Seda...lve_water_hose/ -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 07:29 PM |