![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
asa...
am si eu ceva intrebari.. in primavara vreau sa schimb grupul de pe masina,ca de la o vreme are o bataie cand schimb mai brusc,nu e de la bucsa de sus,zic ca e de la grup,ca si cand e bagata in viteza si ma bag sub ea si misc de cardan,acolo cat permite,e mai mare jocul decat inainte la grupul meu scrie pe placuta S 3.91 0912 si pr grupul de rezerva(de pe e28 aceasi motorizare),fara S, decat 3.91 4951 de ce al meu are S in fata raportului?...si celelalte 4 cifre stei cineva ce mai inseamna? a2a intrebare,daca as pune un blocant,cu raport mai mic,adica 2.91,3.45,etc....care va fi inconvenientul?demaraj mai slab sau viteza de top mai slaba?sau invers? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Am trecut de la 3.64 la 3.91, raspunde ceva mai bine la acceleratie decat inainte, iar viteza maxima a ramas aceeasi.
Where's the crime ? ![]() Apropo Mihai, la cum mergi tu cu masina, sau cel putin la cum stiu ca mergi cu masina, nu cred ca aveai cum sa iti dai seama. ![]() This post has been edited by 05aBi: Nov 24 2010, 10:30 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 10:32 PM |