![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
asa...
am si eu ceva intrebari.. in primavara vreau sa schimb grupul de pe masina,ca de la o vreme are o bataie cand schimb mai brusc,nu e de la bucsa de sus,zic ca e de la grup,ca si cand e bagata in viteza si ma bag sub ea si misc de cardan,acolo cat permite,e mai mare jocul decat inainte la grupul meu scrie pe placuta S 3.91 0912 si pr grupul de rezerva(de pe e28 aceasi motorizare),fara S, decat 3.91 4951 de ce al meu are S in fata raportului?...si celelalte 4 cifre stei cineva ce mai inseamna? a2a intrebare,daca as pune un blocant,cu raport mai mic,adica 2.91,3.45,etc....care va fi inconvenientul?demaraj mai slab sau viteza de top mai slaba?sau invers? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
mda....am intrebat ca idee ce pierd sau ce castig daca schimb raport diferential,ca nu am asta de gand,vreau sa imi gasesc vreodata blocant tot 3.91
nu am fost niciodata de acord cu schimbarea raportului....asta pt ca nu cred ca vreunu de aici e mai "citit" decat o armata de ingineri germani care au pus un anumit raport pe o anumita caroserie/motorizare ![]() a,ca vrei sa iti personalizezi masina proprotional cu stilul de condus e altceva... app de S de pe placuta diff meu....sa-l ia naiba,ca blocant nu e...sau cel putin nu cred ![]() ramane de verificat,chiar m-a facut curios :? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:47 PM |