![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
sau cum sa iei o curba
![]() eu incep prin a da 4 exemple, plagiate cu nesimtire dintr-un post al lui Ove Kvam (posesor de e30 din Norvegia, foarte bun pilot amator). 1. iesire din curba prea tare (4.5mb) http://web27.server.screp.de/ewo/glass_crash.mpg 2. intrare prea larga (5.7mb) http://web27.server.screp.de/ewo/RichardPetter.mpg 3. perfectiune, e30 318is (3.1mb) http://www.ibergrennen.de/Video/Eichenbuehl.mpg 4. cu o masina rapida si multe scintei (1.8mb) http://web27.server.screp.de/ewo/HerbertStenger.mpg lasind gluma la o parte, pina cind vom merge la circuit cu masinile (sint grupuri care merg la Hungaroring, daca va tin masinile eu merg cu voi), eu am inceput sa invat sa scot mai mult din masina din aceste tehnici: alegerea unei traiectorii bune si adaptarea corecta a vitezei pe acea traiectorie. e tare distractiv sa vezi cum zmeii cu masini puternice ramin mult in spate imediat ce incep curbele, pentru ca ei nu stiu decit sa apese pedala cea mai mica pina la podea pe drum drept *grin* so, discutie despre condusul optim pe viraje. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 24 Joined: 18-October 05 From: Timisoara Member No.: 20 ![]() |
eu am avut o experienta simpla, pe cand aveam ursuletz: am intrat prea tare intr-o curba, pe jos era ceva noroi amestecat cu apa sia mi-a "fugit" spatele. Am luat piciorul de pe acceleratie si am virat invers, iar masina s-a asezat cuminte la loc si apoi am accelerat din nou. No problem there.
Faza am patit-o si alta data, atunci am derapat un pic mai spectaculos, am ajuns aproape de-a latul soselei, iar ala care era parcat pe interior cand m-a vazut a incremenit. Dar si de data asta am reusit aceeasi manevra si m-am redresat. Ce sa spun, senzatia e super, mie mi-a placut la nebunie, chiar daca nu am facut-o intentionat. ![]() -------------------- my life? BMW! why, is there anything else?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd August 2025 - 07:24 AM |