![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 97 Joined: 2-July 09 From: Constanta Member No.: 2,843 Car: E21 Engine: M10 1.8 ![]() |
salut, am decis sa ii fac un topic rechinasului meu nascut in '81 mort prin '97 cand a fost adus in tara, condus putin de un politist cu tupeu, vandut ca masina pentru dezmembrat, parasit vreo 5 ani langa niste tomberoane, lasat deschis, folosit pe post de adapost pentru boschetari, cumparat de mine initial pentru piese in 2009. In vara, proaspat intors din voiaj cu ceva banuti in portofel, mi-am propus sa imi indeplinesc visul de la 15 ani si anume: Un E21 negru, cu 2 faruri. Zis si facut, am intrebat pe proprietarii a 2 rechini pe care le vazusem prin oras daca vor sa le vanda, am fost refuzat, am inceput sa caut pe internet, si am gasit unul in ploiesti, cam varza dar l-am cumparat , ajuns acasa si m-am uitat mai bine la el, am realizat ca m-am grabit ca .... la maritat, masina era plina de rugina, putrezita chiar, un lonjeron cu o ditamai gaura in el, insa motorul m-a dus bine de la ploiesti la constanta, cu toate ca a trebuit sa dorm in bucuresti o seara din cauza aprinderii . Am zis sa sun si la un anunt din constanta pentru una de piese,fara acte, asa ca m-am dus sa il vad si am zis sa il iau daca proprietarul mi-l porneste, si mi l-a pornit dupa 5 ani de stat pe loc s-a chinuit cateva ore, o trusa de scule, o baterie, un pic de ulei, benzina si un pic de bunavointza. Masina arata foarte bine la tabla, vopseaua verde matuita, interiorul crem foarte mirositor dar intact in linii mari, 198.000 km, cutie automata, motor 1.8 carburatie, parbrizul crapat, farurile,semnalele,grila,nasul, fisele lipsa, 300 euro. Asa ca l-am cumparat. Le-am dus la un atelier de tinichigerie-vopsitorie pentru TIR-uri cu gandul sa o fac pe cea din ploiesti cu tabla si piese de pe cea de piese, s-a apucat tinichigiul de tablarie, s-a apucat a taiat o parte din aripa spate si cand era gata in proportie de 40-50% m-am certat cu el, mi-am luat masinile si m-am dus in alta parte, intre timp, baiatul de la care am luat-o pe cea de piese a facut rost de actele ei si dupa ce m-am gandit si am pus in balanta costurile, m-am decis sa o fac pe cea de piese, o inmatriculez la bulgari pana in 2013 si dup-aia la noi ca vehicul istoric. Asa ca au inceput lucrarile de refacere, sa repar ce a taiat primul tinichigiu din ea, vopsit negru lucios, frane, motor etc, cat sa mearga masina ok sa o pot inmatricula si dup-aia sa o iau incet-incet si sa iasa un lucru frumos. In momentul de fata astept sa primesc niste bani si sa o pot inmatricula, masina merge, ma plimb cu ea pe strada. Tin sa mentionez ca eu nu ma prea pricep la mecanica si de asta o sa am nevoie de sfaturi si etc. Voi reveni cu poze before-after mai pe seara.
This post has been edited by AxY Jamaicanu: Mar 15 2010, 10:41 PM -------------------- They don't make 'em like they used to ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 97 Joined: 2-July 09 From: Constanta Member No.: 2,843 Car: E21 Engine: M10 1.8 ![]() |
@crisdum mersi
@05aBi mai am 2 automate si m-am obisnuit cu aratatorul sa apas pe clapeta, oricum iese usor ca ii lipseste un surubel dar nu imi dau seama exact cum venea ca sa il inlocuiesc. Nu stiu la ce turatii schimba, dar pentru nevoile mele e ok. Masina merge ok, doar ca am facut 40 km cu ea de cand e la mine, nu i-am dat jos carburatorul sa il curatz fiindca mi-e sa nu il stric si cum nu pot misca masina de colo colo raman cu ea asa, am turnat o solutie, carboclean parca si cam atat (oricum s-a uitat un mecanic la ea si a zis ca e ok, doar ca ramane blocat cuiul ponto blocat cateodata), nu am mers cu ea cu mai mult de 60km/h ca n-am avut unde, iar placutele sunt noi si discurile cam ruginite asa ca ... . Filtrele sunt noi toate, doar cel de la cutie ar mai trebui curatat inca o data. -------------------- They don't make 'em like they used to ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:32 PM |