![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Pun si eu o intrebare.
Care ar fi riscurile montarii unei instalatii GPL pe un motor 2.5i vanos. In cazul de fata E34-ul meu. Costuri m-am interesat si ... nu sunt atat de mari. Pp. ca in timp s-ar amortiza investitia. A mai facut cineva acest lucru? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
In urma cu 6-7 ani aveam un Ford Granada 2.3 V6 pe care aveam GPL. In permanenta aveam probleme cu unul din sistemele de alimentare (benzina/GPL). Motorul niciodata nu mergea bine. Cand mergea bine pe benzina, mergea rau pe GPL si invers. Cand mergeam pe GPL, performantele erau ceva mai slabe. Masina avea un demaraj mai slab. Daca schimbam combustibilul in mers de pe GPL pe benzina, motorul incepand sa functioneze in parametrii lui, diferenta era foarte relevanta. Iarna, cand erau -12/-15 grade si aveai probleme la sistemul de alimentare cu benzina, pornirea pe GPL era foarte greoaie, uneori imposibila. Mi-a duc aminte ca trebuia sa-i pui contactul de mai multe ori, inainte sa dai la automat... ![]() Daca mergeam mai mult pe GPL, lucrul acesta era vizibil si pe joja de ulei... Nivelul scadea... Era funny cand parcurgeam distante mari cu bani putini ![]() Daca ar fii sa merg foarte mult cu masina, nu mi-as pune GPL, mi-as lua ceva care sa consume benzina sau motorina, dar mai putin... Toate astea se intamplau in urma cu cativa ani, acum poate instalatiile de GPL au mai evoluat, dar eu, unul, tot n-as pune GPL! -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 02:51 AM |