![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Pun si eu o intrebare.
Care ar fi riscurile montarii unei instalatii GPL pe un motor 2.5i vanos. In cazul de fata E34-ul meu. Costuri m-am interesat si ... nu sunt atat de mari. Pp. ca in timp s-ar amortiza investitia. A mai facut cineva acest lucru? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Multumesc mult tuturor pentru observatiile atat de pertinente si corecte.
Am sapat si eu intre timp si am vazut ca, costurile la prima vedere s-ar ridica la un minim de 4500 de ron, putand urca la un maxim in Romania de 9000 de ron. Aceasta variatie pentru mine reprezinta tocmai problema de care vorbea Robert in postul lui excelent, si ma face sa renunt complet la idee. Un motiv ar fi costul investitiei si calitatea acesteia. Desi pare mult si 4500 de ron, cu siguranta nu se compara cu calitatea unei lucrari la 9000 de ron. Prefer sa tin masina in continuare asa, ca si Til, mai degraba un client este interesat de un BMW pe care NU s-a pus GPL. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:30 AM |