![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
masina are vreo 235000 si pana acum am folosit numai aral 5w40. ma gandeam sa trec la castrol magnetec 10w40 un pic mai gros avand in vedere uzura motorului si sa ii pun si un flacon de duralube cu un aditiv de benzina. voi ce parere aveti?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
aaa dar nu am spus ca e super, doar am impartasit cu voi o experienta cu smantana aia de 2+3, acum nu am spus sa folositi cu incredere am si specificat ca daca motorul e OK nu are rost sa bagi smantaneala aia in el, a fost doar o chestie de moment ptr magene din 98 dinala de familie tip wv sharan, 1.6 8v 90cai, are numere de austria asa ca nu mai conteaza acum, ce se mai intampla, ca se da in combinatie cu ceva sa scape prietenul asta a meu de ea, doar nu sta el sa faca motoare la maini neimatriculate:)). In concluzie cred ca e bun ianinte de vanzare,daca il da zilele astea si face ala o tura cu ea si vede ca se aprinde uleiul la relanti fugea mai de masina mai tare ca insasi masina, sau masina nu are nimic doar uleiul ii obosit, ca nui schimbat de maibine de 11000km
si o poza cu renaultul: http://estcarsale.co.uk/www/images/stories...08/dsc01631.jpg This post has been edited by Dani88br: Oct 29 2010, 09:22 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:19 PM |