![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Pun si eu o intrebare.
Care ar fi riscurile montarii unei instalatii GPL pe un motor 2.5i vanos. In cazul de fata E34-ul meu. Costuri m-am interesat si ... nu sunt atat de mari. Pp. ca in timp s-ar amortiza investitia. A mai facut cineva acest lucru? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cred ca romanii au multe prejudecati vis-a-vis de GPL, mai ales cand e asociat cu BMW! Pana la urma si BMW-ul e tot masina nu elicopter, iar faptul ca suntem snobi si igoranti in multe privinte, e o realitate ....''tristra'', vorba unei nepoate! Parerea mea sincera......eu as pune!
Chestia cu uzura motorului sau mai stiu eu ce mituri, nu sta in picioare la o analiza mai atenta, ca sa nu mai spun de costuri, ce sunt diminuate cu 40%, daca instalatia este aleasa si reglata corespunzator. gazul bun e si el un amanunt destul de important in ecuatie. Ca o parantez, in jumatate de an cu 535, am peste 10000km si estimez o amortizare a instalatiei de GPL daca as alege varianta pastrarii masini undeva....... la 1 an! Fiecare isi face calculele cum crede de cuviinta, eu mi-am expus parerea personala......cu respect, va salut! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cred ca romanii au multe prejudecati vis-a-vis de GPL, mai ales cand e asociat cu BMW! Pana la urma si BMW-ul e tot masina nu elicopter, iar faptul ca suntem snobi si igoranti in multe privinte, e o realitate ....''tristra'', vorba unei nepoate! Parerea mea sincera......eu as pune! Chestia cu uzura motorului sau mai stiu eu ce mituri, nu sta in picioare la o analiza mai atenta, ca sa nu mai spun de costuri, ce sunt diminuate cu 40%, daca instalatia este aleasa si reglata corespunzator. gazul bun e si el un amanunt destul de important in ecuatie. Ca o parantez, in jumatate de an cu 535, am peste 10000km si estimez o amortizare a instalatiei de GPL daca as alege varianta pastrarii masini undeva....... la 1 an! Fiecare isi face calculele cum crede de cuviinta, eu mi-am expus parerea personala......cu respect, va salut! Daca intr-adevar ar trebui sa ma astept la costuri de 3000-4000 atunci pentru mine e simplu... ies din aceasta ecuatie. Din ce am vazut pe site... pretul maxim pentru motoare 3-8 cilindri e 2000 de ron. Chiar daca e cu aproximatie... atunci nu ar trebui totusi sa ma astept la 3000 sau la un maxim de 4000. Acum ceva timp cand nu vroiam sa vand masina... ma interesam ca fapt divers...cum sa montez o instalatie de GPL pe al meu E34. Ajunsesem la o firma in Bucuresti... iar devizul era la 7800 de RON. Am zis ca nu are rost sa mai caut. Acum am aflta de firma asta din BOTOSANI si am zis ca ar merita sa incerc. Apropo... la 535-ul tau Catalin... cum e instalatia...? La mine ar trebui sa fie mai complicat, si in principiu mai scump? Si cat te-a costat? This post has been edited by reactor_share: Oct 29 2010, 09:51 AM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 04:00 AM |