![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Pun si eu o intrebare.
Care ar fi riscurile montarii unei instalatii GPL pe un motor 2.5i vanos. In cazul de fata E34-ul meu. Costuri m-am interesat si ... nu sunt atat de mari. Pp. ca in timp s-ar amortiza investitia. A mai facut cineva acest lucru? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cred ca romanii au multe prejudecati vis-a-vis de GPL, mai ales cand e asociat cu BMW! Pana la urma si BMW-ul e tot masina nu elicopter, iar faptul ca suntem snobi si igoranti in multe privinte, e o realitate ....''tristra'', vorba unei nepoate! Parerea mea sincera......eu as pune!
Chestia cu uzura motorului sau mai stiu eu ce mituri, nu sta in picioare la o analiza mai atenta, ca sa nu mai spun de costuri, ce sunt diminuate cu 40%, daca instalatia este aleasa si reglata corespunzator. gazul bun e si el un amanunt destul de important in ecuatie. Ca o parantez, in jumatate de an cu 535, am peste 10000km si estimez o amortizare a instalatiei de GPL daca as alege varianta pastrarii masini undeva....... la 1 an! Fiecare isi face calculele cum crede de cuviinta, eu mi-am expus parerea personala......cu respect, va salut! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 05:28 AM |