![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Pun si eu o intrebare.
Care ar fi riscurile montarii unei instalatii GPL pe un motor 2.5i vanos. In cazul de fata E34-ul meu. Costuri m-am interesat si ... nu sunt atat de mari. Pp. ca in timp s-ar amortiza investitia. A mai facut cineva acest lucru? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
daca te documentezi cu rabdare si alegi una buna, de generatie noua (nu turcica) masina o sa fie ok. as recomanda o spalare/decolmatare a circuitului de ungere, curatare cel de racire si verificare termostat, un ulei de calitate cu recomandare de GPL si esti sef.
la mihai inclin sa cred ca racirea a fost de vina pt fisura, gazele mai greu. amortizare in fct. de km. asta doar tu poti sa stii. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 10:28 PM |