![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 136 Joined: 12-July 07 From: Buzau Member No.: 1,016 Car: 525d Engine: 2500cc 163cp ![]() |
masina are vreo 235000 si pana acum am folosit numai aral 5w40. ma gandeam sa trec la castrol magnetec 10w40 un pic mai gros avand in vedere uzura motorului si sa ii pun si un flacon de duralube cu un aditiv de benzina. voi ce parere aveti?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
eu la pisica mea ptr iarna i am bagat 5W-30 asa cum spune producatorul pe un anotimp rece, dar nu am bagat nici castrol (cu asta m am ars si eu, gaseam mereu jeg in motor, cu Mobol aproape deloc era destul de curat motorul) acum am cumparat ulei dintr o statie peco MOL, ulei MOL Dynamic Essence 5W-30 full sintetic, o fi bun de ceva? deocamdata motorul se aude bine, se stinge becul in secunda 2 cum pornesti, deci tind sa cred ca e bunisor, acum cine stie poate am luat o pramatie, sa imi spuneti si mie o parere despre el
So poza cu uleiul achizitionat http://www.olajstore.hu/upload_files/ess5w-304l.jpg Apropo cu tratamentele de motor, marti am plecat din braila sptr Tg Jiu cu un Renault Megane din 98 si se aprindea becul la ulei in relanti si mai si batea linia un pic , i am bagat dupa 100km de mers 2 flacoana de 2+2 dinala albastru si am mai mers inca 400km, apoi alti 550km si cand am ajuns acasa nu se mai aprinde becul la ulei si nici nu mai bate linia :-?? acum nu stiu ce sa cred, totusi eu zic ca ar fi un pic eficiente cand motorul e obosit, daca e ok nu are rost sa bagi nimic. This post has been edited by Dani88br: Oct 29 2010, 08:10 AM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 07:38 PM |