![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
by TiL: Topic pornit de aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=6921&st=0
enucos, cine a dat gaurile alea in tabla ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
xox + TiL - pt dimensiunea in adancime aveti dreptate, se gasesc 2 variante de difuzoare personalizate pt gama e28/e30, cu aceiasi dimensiune a celor 4 gauri de prindere, dar cu profunzimi diferite datorate magnetilor si a rilei de cauciuc.cine vrea mai multa putere, cumpara un distantier care se pune sub capacul original de BMW. au fost si pt masinile astea kit-uri de marca, studiate, aveau tot un distantier dar din lemn, parea ca ai acolo o carte sau o cutie de bomboane, ca sa fac o comparatie banala.
TiL - fara sa t supar, ca nu am vreun motiv, ai ramane mirat sa auzi cum sunau niste blaupunkt / pioneer / clarion din perioada aia, mici doar pt dimensiunea originala. acolo, la spate, dif trb sa stea cat mai departate p a avea un minim efect stereo. asa cum le ai tu montate, cu gauri, practic ambele difuzoare lucreaza in aceeasi incinta (portbagajul), deci nu cred ca mai discutam despre db , efect stereo, backpressure, defazare semnal.... problema cea mai importanta apare la inchiderea capotei portbagajului, ca sa nu scriu mult geaba, puneti o coala A4 in locul fiecarui difuzor si inchideti portbagajul....va lamuriti instant... cine vrea bass la masinile astea 2, face o cutie d calitate, cum erau lazile de scule la dacie, cu bass-ul centrat pe cotiera, si cu 2 bass-reflex scoase prin planul dintre bancheta si luneta. pune niste medii bune in locul unde sunt cavitatile si niste tweetere pe stalpii spate....enjoy....statia se pune sub bancheta la e28, la e30 nu mai tin minte cat loc este, la e28 am pus si ventilatoare de calculator pe peretele de sub bancheta sa raceasca / ventileze statiile. obiectii ? This post has been edited by brown.shark: Oct 16 2010, 03:48 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
ai ramane mirat sa auzi cum sunau niste blaupunkt / pioneer / clarion din perioada aia, mici doar pt dimensiunea originala. Foarte des la montaj de boxe aftermarket, ele nu sunt montate corect, nu sunt etansata bine pe loc unde sunt montate sau in locuri airura unde comunica incinta in spatel difuzolrului cu incinta din fata. Asta se numeste scurt acustic si e funest pentru joase. problema cea mai importanta apare la inchiderea capotei portbagajului, ca sa nu scriu mult geaba, puneti o coala A4 in locul fiecarui difuzor si inchideti portbagajul....va lamuriti instant... Pune o muzica mai tare si vezi cum face membrana. Un difuzor bun e foarte rezistent. O problema mai serioasa este soarele vara care bate pe membrana si pe 'suspensia', inel aia de caucuic sau ce o fie intre membrana si cadru. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:40 PM |