![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Salut, am tot cautat pe net, dar nu am gasit. Poate aici are cineva o schema electrica a cablurilor ce intra in releul de bujii incandescente. Caut sa aflu care sunt cele 2 cabluri responsabile pentru aprinderea becului galben si verde din bord. Cand am cumparat masina, nu functiona martorul de bujii, i-am tras eu un cablu de la una din bujii sa imi aprinda becul galben, insa as vrea sa folosesc schema originala. asadar, daca aveti ceva informatii va rog sa mi le impartasiti, daca doriti bineinteles.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cu ocazia asta am vazut si cam cat sta aprins becul de bujii (cel portocaliu) , si rezultatul e 4-6 secunde la temperatura exterioara de aseara (cca 7-8 grade cred ca erau), dupa care sta si cel verde aprins inca 10-12 secunde (daca il las si nu pornesc motorul). la ceilalti cu TD-urile, cat sta aprins becul de bujii la voi?
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 05:47 AM |