![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Salutare in noaptea asta am cumparat un motan din 1996 cu AC, este 1.8TDS, si deja am descoperit ca seara nu se aprind luminile in bord:)), usa din dreapta nu se deschide pe dinafara, si curge motorina pe la o conducta , de conducta stiam, de restu nu.
Acum sa imi spuneti si voi mie de ce naiba sa ma mai uit si la ce naiba sa ma ami asteapt :-ss aaa sa nu uit cand iau contactactu, adika dupa ce o opresc se aude un bazait asa in bord ceva timp apoi se opreste si cam atat ptr ziua de azi, doamne ajuta pe maine! PS: sa nu ma criticati de ce am optat ptr 1.8tds, deoarece de benzina nu vreau sa aud ca haleste mult, iar peste 2.0 te nenoroceste impozitul si asigurarea, la asta e bine, poate maine va servesc si cu niste poze. O seara buna! Am dat pe ea lighianul meu de e34 524td 1989, si am luat tigaia de 318tds 1996 cu diferenta de 1000E, poate nu m am intepat mult. This post has been edited by Dani88br: Oct 8 2010, 09:29 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
deci am descoperit toate scurgerile
1)ambele capace la pompa de injectie (cele laterale) si in fata la intainzator este un buson din aluminiu, si pe la ala curge de mama focului ulei, acum ma pun sa dau pompa jos, sa vad daca ma pricep, daca aveti ceva idei sau instructiuni ce si cum va rog sa imi spuneti! -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 11:44 PM |