![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Salut, am tot cautat pe net, dar nu am gasit. Poate aici are cineva o schema electrica a cablurilor ce intra in releul de bujii incandescente. Caut sa aflu care sunt cele 2 cabluri responsabile pentru aprinderea becului galben si verde din bord. Cand am cumparat masina, nu functiona martorul de bujii, i-am tras eu un cablu de la una din bujii sa imi aprinda becul galben, insa as vrea sa folosesc schema originala. asadar, daca aveti ceva informatii va rog sa mi le impartasiti, daca doriti bineinteles.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
pai singurul loc unde traseul ar putea fi intrerupt e in releu, intrucat eu dadeam la un bec masa de la caroserie si + de pe L1 sau L2, si nu se aprindea cand era pus contactul. asta in ciuda faptului ca pe C2 imi venea 12V atunci cand puneam contactul (am verificat la fel cu becul).
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 05:46 AM |