Oct 8 2010, 12:22 PM
Post
#1
|
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
Salut, am tot cautat pe net, dar nu am gasit. Poate aici are cineva o schema electrica a cablurilor ce intra in releul de bujii incandescente. Caut sa aflu care sunt cele 2 cabluri responsabile pentru aprinderea becului galben si verde din bord. Cand am cumparat masina, nu functiona martorul de bujii, i-am tras eu un cablu de la una din bujii sa imi aprinda becul galben, insa as vrea sa folosesc schema originala. asadar, daca aveti ceva informatii va rog sa mi le impartasiti, daca doriti bineinteles.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
|
![]() |
Oct 11 2010, 09:28 AM
Post
#2
|
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
mda, am verificat duminica pe-acolo cele 2 conexiuni pentru becuri, chiar pinii de pe releu verificati, si nu vor sa imi dea curent sa aprind becurile la bord. releul de bujii functioneaza, doar nu imi aprinde becurile portocaliu/verde din bord. s-a mai lovit cineva de problema asta? o sa incerc un alt releu, poate problema e de la releul meu si nu mai functioneaza partea de indicatoare.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
|
Oct 11 2010, 09:49 AM
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Releu nu 'da' curent in sensul ca vezi 12V pe partea releu-ului cand trebuie sa merg becuri. Releu trebuie sa trage spe 0V firele pe L1 si L2 ca sa se aprinde becuri din bord. Celalta conexiune pe bec in bord trebuie sa aibe 12V cand e contact pus, adica pe punct S217.
Ca o verificare, socate mufa de pe releu, in mufa, pe pinuri pentru L1 si L2 trebuie sa fie 12V cand e contact pus. Daca asa e, faci un scurt intre L1 sau L2 (din conector, nu din releu!) si caroserie, trebuie sa se aprinde bec in bord. Asa ai testat? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
MeHigh releu bujii incandescente E28/E30 2.4 TD Oct 8 2010, 12:22 PM
bartro Daca e la fel ca la 524td:
http://wedophones.com/... Oct 8 2010, 12:31 PM
MeHigh e la fel ca la 524TD, maine am in plan sa verific ... Oct 8 2010, 01:49 PM
MeHigh asa am testat, cu becul, doar ca nu am scos firul ... Oct 11 2010, 11:47 AM
bartro Daca pe pin 'C2' ai 12v si pe L1 / L2 nu a... Oct 11 2010, 12:00 PM
MeHigh pai singurul loc unde traseul ar putea fi intrerup... Oct 11 2010, 02:08 PM
bartro + nu vine pe L1 si L2 din releu. Asta tot incerc s... Oct 11 2010, 02:26 PM
MeHigh hmmm, poate ne vedem si ma lamuresti . aparent am ... Oct 11 2010, 03:35 PM
bartro Da! Oct 11 2010, 03:50 PM
MeHigh n-am avut cand sa vad ce e cu releul ieri, insa as... Oct 12 2010, 08:08 AM
MeHigh Multumesc Bart pentru ajutor, ieri am rezolvat. ac... Oct 13 2010, 06:58 AM
bartro Cu placere. Care a fost buba? Oct 13 2010, 09:43 AM
MeHigh eu nu ii dadeam + la celalalt terminal al becului ... Oct 13 2010, 10:55 AM
bartro RE: releu bujii incandescente E28/E30 2.4 TD Oct 13 2010, 12:39 PM
MeHigh cu ocazia asta am vazut si cam cat sta aprins becu... Oct 13 2010, 12:53 PM
bartro Ala verde e 'start ok', deci sa inteleg ca... Oct 13 2010, 01:05 PM
MeHigh nu, bujiile raman aprinse si in timp ce sta cel ve... Oct 13 2010, 02:29 PM
bartro Complicat cu diesel. Oct 13 2010, 02:58 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th October 2025 - 10:12 PM |