![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Salut, am tot cautat pe net, dar nu am gasit. Poate aici are cineva o schema electrica a cablurilor ce intra in releul de bujii incandescente. Caut sa aflu care sunt cele 2 cabluri responsabile pentru aprinderea becului galben si verde din bord. Cand am cumparat masina, nu functiona martorul de bujii, i-am tras eu un cablu de la una din bujii sa imi aprinda becul galben, insa as vrea sa folosesc schema originala. asadar, daca aveti ceva informatii va rog sa mi le impartasiti, daca doriti bineinteles.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
mda, am verificat duminica pe-acolo cele 2 conexiuni pentru becuri, chiar pinii de pe releu verificati, si nu vor sa imi dea curent sa aprind becurile la bord. releul de bujii functioneaza, doar nu imi aprinde becurile portocaliu/verde din bord. s-a mai lovit cineva de problema asta? o sa incerc un alt releu, poate problema e de la releul meu si nu mai functioneaza partea de indicatoare.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Releu nu 'da' curent in sensul ca vezi 12V pe partea releu-ului cand trebuie sa merg becuri. Releu trebuie sa trage spe 0V firele pe L1 si L2 ca sa se aprinde becuri din bord. Celalta conexiune pe bec in bord trebuie sa aibe 12V cand e contact pus, adica pe punct S217.
Ca o verificare, socate mufa de pe releu, in mufa, pe pinuri pentru L1 si L2 trebuie sa fie 12V cand e contact pus. Daca asa e, faci un scurt intre L1 sau L2 (din conector, nu din releu!) si caroserie, trebuie sa se aprinde bec in bord. Asa ai testat? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 05:01 PM |