![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
azi cand am fost la masina sa plec cu ea ce sa vezi... pedala de ambreiaj era super moale
nu e prima oara cand se intampla chestia asta.. problema este la "pompita" de la cutie acum cer si eu sfaturi pentru remediere eu am doua variante 1 cumpar alta pompa la mana a doua si 2 schimb garniturile cu unele noi eu as merge pe varianta cu garniturile noi dar am inteles ca e posibil ca pistonasul sa fie "ovalizat"; exista cumva un kit de reparatie???? astept pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (uwe) lichidul in vas nu a scazut (mult)
in masina nu am balta de lichid sub masina inca nu m-am uitat dar nu cred sa fie cine stie ce pt. ca altfel gaseam vasul gol dar sunt sigur ca este pompa de la cutie pt. ca am vazut eu mai de mult ca era umezita de lichid lichidul in vas nu scade mult daca iti pierde din cauza ambreiajului, trebuie sa fie peste furtunasul care pleaca din vas spre pompa de ambreiaj -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 04:53 PM |