![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Salutare in noaptea asta am cumparat un motan din 1996 cu AC, este 1.8TDS, si deja am descoperit ca seara nu se aprind luminile in bord:)), usa din dreapta nu se deschide pe dinafara, si curge motorina pe la o conducta , de conducta stiam, de restu nu.
Acum sa imi spuneti si voi mie de ce naiba sa ma mai uit si la ce naiba sa ma ami asteapt :-ss aaa sa nu uit cand iau contactactu, adika dupa ce o opresc se aude un bazait asa in bord ceva timp apoi se opreste si cam atat ptr ziua de azi, doamne ajuta pe maine! PS: sa nu ma criticati de ce am optat ptr 1.8tds, deoarece de benzina nu vreau sa aud ca haleste mult, iar peste 2.0 te nenoroceste impozitul si asigurarea, la asta e bine, poate maine va servesc si cu niste poze. O seara buna! Am dat pe ea lighianul meu de e34 524td 1989, si am luat tigaia de 318tds 1996 cu diferenta de 1000E, poate nu m am intepat mult. This post has been edited by Dani88br: Oct 8 2010, 09:29 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
deja am:))
pizda mamii ei de tigaie! deci azi mi am bagat nasu pan ea sa caut scurgerea de motorina si ce sa vad! furtunasul de retur exact unde intra in pompa era fisurat si curgea, eu de colo ma bucuram ca am rezolvat problema, schimb ala pornesc iar tot curgea ~X(si mi am zis ca acum am belito, mi am dat seama ca imi curge pompa de injectie, pe unde nu stiu?!? zic asta deoarece porneste greu daca nu o pornesc 10 minute, iar daca o opres cu motorul cald la jumatate si ii dau imediat la automat porneste imediat! Am uitata sa precizez ca uneori are relantiu oscilant!, in fine asta am rezolvat pe ziua de azi stiu ca imi curge pompa si o sa ambelel, ni nu pot merge cu ea, cu un plin nush daca fac 100kmh, 5 litrii consuma ea restu da pe jos X(, o sa fiu primul 318tds cu consum de M5 Acum e si o gramada de ulei!! Eu banuies ca da ori pe la palier ori pe la pompa de servi, ORI pe la caseta de directie, faza e ca alternatorul e totuna de ulei asa ca tind sa cred ca e pompa de servo, nush ce sa cred.... Am uitat sa precizez ca am intercoolerul lipit cu poxipol! Era sa uit ca asuda si injectorul cu senzor... Cobor dintr un HARPAN IN ALTU! Nu mai scap de fiarele astea nenorocite! This post has been edited by Dani88br: Oct 10 2010, 05:57 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 07:43 PM |