![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Scuterul meu de oras GSR600 a primit un fratior mai "mic" pentru drumuri mai lungi, cu carene.
Moasa, din Japonia, dupa nastere a declarat urmatoarele: Se numeste: Kawasaki ZZR1400,2008, 0km, Culoarea: Metallic Midnight Sapphire Blue, Capacitate cilindrica: 1400cc, Putere: 203CP cu Ram Air, Cuplu motor:170Nm la 7500rpm, Capacitate revervor:22L, Greutate: 224kg, Sistem de franare Nissin: Discuri wave race, Furca full reglabila race, Etriere radiale,Placute Race, Asistat fata-spate de ABS, Performante: 0-100: 2,5sec 0-200: 7,1sec Viteza maxima:299(real)km/h (limitat)- nelimitat: putere stock ~360km/h Kawasaki ZZR1400 is the most powerful series production motorcycle in the world at this moment. Si acum,in calitate de tata fericit,va prezint poze cu fatul, de la maternitate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Si ceva actiune cu el: Prezentare: http://www.youtube.com/watch?v=o-vMMei4WhA Top Speed: http://www.youtube.com/watch?v=m-XiouPyk6E -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Nu am mai scris demult pe aici,s-au mai intamplat niste modificari de atunci,in cifre seci:
Putere estimata cu NOS:310Cp/225Kg Eliminat 3 catalizatoare. Montat 2 ventilatoare aluminiu. Scarite cu suport carbon. Power Commander V+autotune,cu modificari harta injectie direct si in timp real in ECU. Butelii de Oxid de azot(2buc,40cp/butelie,debit reglat maxim),cu prinderi custom. Antigel de curse Engineice. Ceas vitezometru custom,cel stock se opreste la 299(limitare stock),calibrat digital. Cutie cu comanda secventiala:65ms timp schimbare(in gaz sustinut si fara ambreaj). +multe alte mici modificari.... Viteza maxima atinsa:320km/h cu delimitator activat,pe autostrada........in Germania,estimat cu configuratia actuala ~380km/h. Consum mediu(pe computerul de bord):8,9%,mers numai in afara orasului,croaziera 200-220,cu varfuri unde se poate de 280-290+. Brasov(iesire Metro)-Bucuresti(Casa Presei) 1h.50,trecut muntii pe varianta Sacele-Cheia. Real este greu de descris jucaria,da burn in gol la 230km/h in acceleratii,esti din alt film(al dinamicii)fata de orice se misca in trafic,cel putin pana acum,cel mai spectaculos este noaptea cand se vad in oglinzi flacariile pe decelerare din tobe. Urmeaza Turbina ![]() Poze: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Film: http://www.youtube.com/watch?v=-gEntO-gNzA This post has been edited by Tytus: Oct 4 2010, 03:33 PM -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 07:29 AM |