![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
TiL: Topic plecat de aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=6343
QUOTE """"E28 are prea putine componente electronice care se pot defecta. Nu il ocolesc insa problemele electrice obisnuite. Sunt de preferat motoarele cu gestiune Motronic (scapati de Delco). Modelele de varf de gama au ABS. Imposibilitatea de a reseta indicatorul de service inseamna ca trebuie schimbate bateriile din tabloul de bord. Acordati mare atentie curatarii temeinice a tuturor sigurantelor si soclurilor acestora. Sigurantele sunt de tip vechi (ca la Daciile 1300) si oxideaza repede. De asemenea, curatati cablurile care leaga motorul la masa. Aveti: cablul de la borna negativa a bateriei, cablul care leaga capacul de la culbutori de peretele despartitor dintre compartimentul motor si habitaclu, cablul care leaga suportul dreapta al motorului la sasiu. """" Am copiat mai sus un citat din ghidul de la inceputul topicului,si,undeva vad ca zice ca trebuiesc curatate bine cablurile care leaga motorul la masa,printre care si cablul care leaga suportul dreapta al motorului de sasiu.azi m-am uitat si eu nu am acea masa,am doar masa aia mica de pe capac culbutori pe panoul de sub parbriz... are asa mare importanta masa aia de la suport motor pe sasiu?..imi amintesc (parCA) CA motorul asta avea masa aia legata la suport-sasiu cand l-am demontat de pe e28,insa la transplantul pe e12 s-a ratacit ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
@brown.shark nu le confund. eu ziceam mai mult de alternator. din ce stiu eu la fizica si din ce experiente am avut un fir subtire reactioneaza la un amperaj mare ca o rezistenta si atunci alternatorul nu va incarca suficient. iar la electromotor minusul il ia din corp care e prins pe cutie care e prins pe motor. asa ca... e suficinet ca motorul sa aibe un fir gros la caroserie si bateria un "-" gros la caroserie. asa ca firisorul ala nu stiu daca ar mai trebui pus
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
@brown.shark nu le confund. eu ziceam mai mult de alternator. din ce stiu eu la fizica si din ce experiente am avut un fir subtire reactioneaza la un amperaj mare ca o rezistenta si atunci alternatorul nu va incarca suficient. iar la electromotor minusul il ia din corp care e prins pe cutie care e prins pe motor. asa ca... e suficinet ca motorul sa aibe un fir gros la caroserie si bateria un "-" gros la caroserie. asa ca firisorul ala nu stiu daca ar mai trebui pus daca ai reciti TOT topicul CU ATENTIE ti-ar prinde tare bine...cred... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 01:46 AM |