IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Cablul de masa la motor, ratacit?
Mihai_AMD
post Sep 26 2010, 07:34 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



TiL: Topic plecat de aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=6343

QUOTE
""""E28 are prea putine componente electronice care se pot defecta. Nu il ocolesc insa problemele electrice obisnuite.
Sunt de preferat motoarele cu gestiune Motronic (scapati de Delco). Modelele de varf de gama au ABS.
Imposibilitatea de a reseta indicatorul de service inseamna ca trebuie schimbate bateriile din tabloul de bord. Acordati mare atentie curatarii temeinice a tuturor sigurantelor si soclurilor acestora. Sigurantele sunt de tip vechi (ca la Daciile 1300) si oxideaza repede. De asemenea, curatati cablurile care leaga motorul la masa. Aveti: cablul de la borna negativa a bateriei, cablul care leaga capacul de la culbutori de peretele despartitor dintre compartimentul motor si habitaclu, cablul care leaga suportul dreapta al motorului la sasiu. """"

Am copiat mai sus un citat din ghidul de la inceputul topicului,si,undeva vad ca zice ca trebuiesc curatate bine cablurile care leaga motorul la masa,printre care si cablul care leaga suportul dreapta al motorului de sasiu.azi m-am uitat si eu nu am acea masa,am doar masa aia mica de pe capac culbutori pe panoul de sub parbriz...
are asa mare importanta masa aia de la suport motor pe sasiu?..imi amintesc (parCA) CA motorul asta avea masa aia legata la suport-sasiu cand l-am demontat de pe e28,insa la transplantul pe e12 s-a ratacit biggrin.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
shapte
post Sep 27 2010, 10:43 PM
Post #2


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 211
Joined: 10-November 07
From: Galati
Member No.: 1,276
Car: E34, ex E12
Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP



@brown.shark nu le confund. eu ziceam mai mult de alternator. din ce stiu eu la fizica si din ce experiente am avut un fir subtire reactioneaza la un amperaj mare ca o rezistenta si atunci alternatorul nu va incarca suficient. iar la electromotor minusul il ia din corp care e prins pe cutie care e prins pe motor. asa ca... e suficinet ca motorul sa aibe un fir gros la caroserie si bateria un "-" gros la caroserie. asa ca firisorul ala nu stiu daca ar mai trebui pus


--------------------
e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Sep 29 2010, 12:22 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (shapte @ Sep 27 2010, 11:43 PM) *
@brown.shark nu le confund. eu ziceam mai mult de alternator. din ce stiu eu la fizica si din ce experiente am avut un fir subtire reactioneaza la un amperaj mare ca o rezistenta si atunci alternatorul nu va incarca suficient. iar la electromotor minusul il ia din corp care e prins pe cutie care e prins pe motor. asa ca... e suficinet ca motorul sa aibe un fir gros la caroserie si bateria un "-" gros la caroserie. asa ca firisorul ala nu stiu daca ar mai trebui pus


daca ai reciti TOT topicul CU ATENTIE ti-ar prinde tare bine...cred...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 01:46 AM