IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Cablul de masa la motor, ratacit?
Mihai_AMD
post Sep 26 2010, 07:34 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



TiL: Topic plecat de aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=6343

QUOTE
""""E28 are prea putine componente electronice care se pot defecta. Nu il ocolesc insa problemele electrice obisnuite.
Sunt de preferat motoarele cu gestiune Motronic (scapati de Delco). Modelele de varf de gama au ABS.
Imposibilitatea de a reseta indicatorul de service inseamna ca trebuie schimbate bateriile din tabloul de bord. Acordati mare atentie curatarii temeinice a tuturor sigurantelor si soclurilor acestora. Sigurantele sunt de tip vechi (ca la Daciile 1300) si oxideaza repede. De asemenea, curatati cablurile care leaga motorul la masa. Aveti: cablul de la borna negativa a bateriei, cablul care leaga capacul de la culbutori de peretele despartitor dintre compartimentul motor si habitaclu, cablul care leaga suportul dreapta al motorului la sasiu. """"

Am copiat mai sus un citat din ghidul de la inceputul topicului,si,undeva vad ca zice ca trebuiesc curatate bine cablurile care leaga motorul la masa,printre care si cablul care leaga suportul dreapta al motorului de sasiu.azi m-am uitat si eu nu am acea masa,am doar masa aia mica de pe capac culbutori pe panoul de sub parbriz...
are asa mare importanta masa aia de la suport motor pe sasiu?..imi amintesc (parCA) CA motorul asta avea masa aia legata la suport-sasiu cand l-am demontat de pe e28,insa la transplantul pe e12 s-a ratacit biggrin.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
bartro
post Sep 26 2010, 07:39 PM
Post #2


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (db85amd @ Sep 26 2010, 08:34 PM) *
are asa mare importanta masa aia de la suport motor pe sasiu?..imi amintesc (parCA) CA motorul asta avea masa aia legata la suport-sasiu cand l-am demontat de pe e28,insa la transplantul pe e12 s-a ratacit biggrin.gif

Pai, unde crezi ca trece curent solicitat de electromotor? Si cel de alternator Chiar ma mir ca la tine functioneaza masina bine daca ai doar un fir subtire. Probabil mai ai un cablu de masa undeva..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Sep 26 2010, 07:59 PM
Post #3


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(bartro @ Sep 26 2010, 07:39 PM) *
Pai, unde crezi ca trece curent solicitat de electromotor? Si cel de alternator Chiar ma mir ca la tine functioneaza masina bine daca ai doar un fir subtire. Probabil mai ai un cablu de masa undeva..

NU mai are altul decat ala subtire...
si cam ce simptome ar face fara cablul ala gros?ca poate recunosc vreuna din simptome biggrin.gif
faza e ca nu am nici prinderea pt masa pe picoarele suportilor ca la e28,suportii sunt tto de m20 insa de e12 carburatie.si nici prindere pe lonjeron .......


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 05:16 AM