![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
TiL: topic pornit de aici:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9842&st=0 tu nu esti bogdyy de pe celalalt forum BMW? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
A zis cineva mai sus ca eu am schimbat la 5 mii ture,iara nu a citit cu atentie,am spus ca am schimbat dupa ce am pus garnitura capac culbutori,trebuia sa fac o proba nu?nu sunt genu sa forjez masina,nicidecum,insa sunt destui care cred ca sunt la volanul unui bolid si se cred zmei,insa si consecintele sunt pe masura,mecanici,piese,nervi,etc,e problema lor.Iar referitor la motoare din anii '80 ,fiecare cu parerile lui,dar daca nu m-am luptat cu schimbatul unor furtune,coliere,ba alea nu tineau ca nu erau comandate din.. nu stiu ce colt al lumii,nu-mi spune-ti mie ca stiu cu ce se mananca si e30.....,dar deh fiecare cu,gusturile lui.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 08:37 AM |