![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
TiL: topic pornit de aici:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9842&st=0 tu nu esti bogdyy de pe celalalt forum BMW? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Iorgos ma abtin sa nu zic ceva......de cea ce ai tu in avatar,ma abtin,ma abtin poate mai au si altii si fara sa vreau spunand despre......acea masina jignesc si pe altii care pe acest forum au asa ceva,nu vreau sa dezvolt subiectul,e28pt. mine este inexistent,nu-mi irosesc timpul cu pareri despre aceasta masina,asa,sa revin,eu nu m-am plans de consum deloc,dar daca ati citit cu atentie am spus ca pt multe persoane conteaza consumul si la un 316i,multe sunt pe gaz,daca cineva de aici a spus ca este multumit de consumul unui 316i nu este ceva concludent,eu am spus de multi posesori de bmw modele vechi care le-au bagat pe gaz sau le-au vandut din cauza consumului,eu as vrea sa o dau din cauza lipsei de minima fiabilitate,nu, pt mine din punct de vedere al functionalitatii m50 b2.0 m50b2.5 nu-mi place deloc cum merge,celelalte mai vechi cum era pe urs 2.0 si 2.5 cand deschideai capota aveai impresia ca e un cuib de serpi acolo,furtune intortocheate,ce era pe acolo de luai cu mainile pe cap si folosind multe furtune automat ca se si fisurau,m50 este frumos ca design,macar nu mai sunt ''mate'' pe acolo,din cate am auzit e46 2.0 facelift ar fi fiabil si e mai ''lucrat'' lla calitatea plasticurilor,e mai deosebita,ce sa mai zic,este greu cu astea vechi.Apropo de garnitura,am obs. ca nu mai miroase a ars dar tot stau asa cu teama,la temperaturile alea care se fac la motor,parca topeste tot,si nu inteleg de ce au facut capacul ala asa lat,ar fi putut sa-l faca mai ingust si normal ca atunci garnitura capac culbutori era amlasata mai sus,cu cat e mai amplasata mai jos cu atat suporta temperaturi cat mai mari,dar de ce sa le faca asa,sa fe cat mai multe probleme.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 08:34 AM |