![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Sper ca am nimerit sectiunea.
Din 2007 pana acum o luna parbrizul mi-a fost ca nou. Acum o luna a sarit o pietricica de la un camion si mi-a cauzat o "bulina" cat o amprenta. Ma gandeam sa-l schimb cu cel de pe masina de piese, care nu e afectat in niciun fel. Ieri am mai primit un "cadou", o ciobitura in alt loc. Exista o modalitate de a preveni evenimentele de acest gen? Se poate sa intre apa intre straturile parbrizului prin ciobiturile actuale si sa-mi crape mai rau la iarna? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
lovitrile mici , gen "bull's eye"sau si mai mica(doar cu cva sfaramaturi) e bine sa cauti sa le protejezi cit mai repede cu rasina, cum zice Ciupanezu, mai ales pina ajungem sa fie diferente considerabile de temp zi / noapte. daca iti pune rasina bine, mai protejeaza si lamela de cauciuc daca aceasta trece peste "defect".
parbizele de calitate au stratul exterior de sticla flint. chinezarii / turcika, pure plain ordinary recycled glass. oricum ai noroc d masina care nu t mai face sa cheltuiesti aiurea cu lipitul parbrizului. This post has been edited by brown.shark: Sep 19 2010, 09:43 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 08:11 PM |