![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Sper ca am nimerit sectiunea.
Din 2007 pana acum o luna parbrizul mi-a fost ca nou. Acum o luna a sarit o pietricica de la un camion si mi-a cauzat o "bulina" cat o amprenta. Ma gandeam sa-l schimb cu cel de pe masina de piese, care nu e afectat in niciun fel. Ieri am mai primit un "cadou", o ciobitura in alt loc. Exista o modalitate de a preveni evenimentele de acest gen? Se poate sa intre apa intre straturile parbrizului prin ciobiturile actuale si sa-mi crape mai rau la iarna? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu se poate preveni asta.
Dacă e original BMW sau măcar fabricat de o marcă bună, ar trebui să fie destul de rezistent, īnsă īntotdeauna există o piatră destul de mare dacă eşti la locul nepotrivit la momentul nepotrivit. Am observat că alea mai ieftine au tendinţa de a se zgāria / sparge mult mai uşor. Depinde de lovitură. Dacă a făcut floare, va continua să se răspāndească din cauza vibraţiilor. Poţi să te duci la un centru de parbrize ca să-ţi pună o soluţie care opreşte răspāndirea crăpăturii, īnsă depinde de loc. Dacă e īntr-un loc vizibil, mai bine īl schimbi. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:36 AM |