![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
TiL: topic pornit de aici:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9842&st=0 tu nu esti bogdyy de pe celalalt forum BMW? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Sincer motoarele de bmw mi se pare ca le-a complicat prea mult si nu sunt atat de rezistente,poate ca atunci cand sunt noi ok,da,dar nu se gandesc ce va face un posesor peste 10 ani-15 ani nu mai zic peste 15 ani,ei se gandesc doar la primii clienti atat,pt mine treaba asta cu fiabilitatea la bmw a fost de ani de zile cu semnul intrebarii,mi-arfi placut o masina sa se schimbe usor piesele,mecanicii sa nu mai injure,sa se aoleasca ca se desface nu stiu ce piesa greu,de aceia imi e atat de sila si un cosmar sa ma duc cu ea la vreo reparatie motor,sau ceva ce tine de mecanica.Daca ar fi garnitura capac culbutori pana la urma as lua alta,mi-ar parerea rau ca nu a fost cineva capabil sa puna un ''diagnostic'' exact sa nu mai pierd timpul si banii,dar as zice pe o parte mersy sa fie garnitura si sa nu fie garnitura chiuloasa,ca atunci chiar ar trebuii sa ma despart de masina.....,nu suport ca in anul asta 2010 sa mai stau cu masina la reparat motoare cum era in anii '70 in Romania,dar asta este daca nu am fost destept sa fac si eu ca altii,dupa 2 luni de la achizitie sa o puna la vanzare si sa scape de eventuale probleme,asa au facut peste 50% in 2008,le-au luat,o luna,2 si la cel ai mic semn de probleme la vanzare,sau altii preventiv le-au tinut maxim 2 luni.....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 08:34 AM |