![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 11-July 08 From: Bucuresti Member No.: 1,701 Car: E30 Engine: M40 1.6i 105CP ![]() |
Salut! Am si eu o problema, am un E 36 , motor 1.8 I M43 si de cum a dat frigul, nu-mi sta dimineata la relanti. Porneste dar nu sta la relanti.Asta numai dimineata, cand e rece motorul. Daca o ajut cu cateva pedale, nu am probleme. I-am schimbat senzorul de clapeta cu unul nou si nimic, aceeasi problema. Un sfat ?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 17-July 10 Member No.: 3,460 Car: E36 Engine: 318 IS ![]() |
Am si eu o mica problema, dimineata la prima cheie porneste repede dupa care nu sta relantiul , oscileaza intre 500 si 1200 sau cateodata se opreste.
Am curatat valva de relanti , bujiile sunt noi, sonda lamda e noua. Toata chestia dureaza 1-2 minute dupa care merge perfect si nu mai face figuri toata ziua. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 27-June 08 From: Buzau Member No.: 1,694 Car: E36 Engine: 318is ![]() |
Am si eu o mica problema, dimineata la prima cheie porneste repede dupa care nu sta relantiul , oscileaza intre 500 si 1200 sau cateodata se opreste. Am curatat valva de relanti , bujiile sunt noi, sonda lamda e noua. Toata chestia dureaza 1-2 minute dupa care merge perfect si nu mai face figuri toata ziua. Exact la fel patesc si eu de cand s-a mai racit vreme si am tot 318is. Poate ne spune cineva care-i probl. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 01:48 AM |